-Anne neden insanlar değilde kuşlar uçuyor??
_çünkü onlar denemekten hiç vazgeçmediler korkusuzca kendini maviliklere atılar.
_biz niye uçamiyoruz?
_biz korkarız düşmekten vurulmaktan kanadımız kırılmasından bu yüzden güzel şeyleri haketmiyoruz ne o maviliği ne gökyüzüne süzülmeyi bu yüzden korktuğumuz için güzel olan ne varsa ona hiç layık olmuyoruz .
...O zamanlar anlamamıştım annemin ne dediğini şimdi büyüdükçe ve düşündükçe daha iyi anlıyorum. Güzeliğe giden yolar tuzaklıdır bunu ancak göze alan sahip olur her şeye rağmen gelmeliymiydim peşinden anne, yoksa pes etmekten sonrasındamıydı güzelik off korkuyorum ve korkularım beni çepe çevre esir almıştı.
...
Saat kaç ne zamanan beridir uyuyorum hiç bir fikrim yok nerdeyim ben sonra beli belirsiz bir yüz belirdi
_korkma yanindayız
_nerdeyim ben (sesiz ve yutkunarak demiştim bunu kendimi zorliyarak bir şey söylemeyi becrmiştim söyledikten sonra rahatlanmıştım.)
_bunları düşünme sakın sen nasilsın (elerimi tutmuştu sıcacık ve şefkatliydi evet bu Volkandı peki neden gelmişti hiç bir şey hatırlamıyorum)
_iyim
_...
_Volkan sen misin?
_Evet benim
_niye geldin (sonunda hatrlamıştım içimdeki nefret artı elimi çektim ve nefes nefese kaldım)
_şey mevsim sen (diye sustu gözünden bir damla yaş süzüldü gözleri buğlanmişti)
_git burdan seni istemiyorum (ve yüzümü çevirdim yanaklarım ıslanmişti çoktan, görmemesi için yüzümü çevirdim gerçekten istemiyormuydum onu off)
_mevsim
_...
_tamam gidiyorum ama senin yanindayım bir şey ihtyacın olursa kapının dibindeyim hemen.
Ve gitmişti ben hıçkıra hıçkra ama sesizce ağlıyordum niye burda olduğumu hatrlamiştim peki kim beni hastaneye getirmişti hiçbir fikrim yoktu...O kadar yorgundum ki uyuya kalmıştım, sonra yine annem rüyama gerdi herzaman ki gibi güzel yüzüyle
_anne beceremedim çok üzgünüm
(annem elini yüzümkoydu)
_...
_korkuyorum anne
_korkma ben yanindayım
Çiğlıklar içinde uyanmiştım! terlemiş ve korkuyordum volkan içeri girdi kaykılıydı, ona sarıldım.
_neden? (bunu belki on kerdir bunu sayıklayıp dordum neden? Hiçbir şey aklıma gelmiyordu ama volkana bütün nefretime rağmen sımsıkı sarıldım)
_ özür dilerim şşş sakin ol yanındayım korkma, kabus kördün korkma.
_su lütfen su
(suyu doldurdu ve bana içirdi, anlımdan öptü sanki her şey eskisi gibiydi ama değildi.)
_mevsim ne oldu ne gördün kan ter içinde kalmışsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yordun Beni Be Hayat...
Fiksi RemajaHayat eşitlikler sağlamiyor kirli bir dünyada doğan küçüçük bir kızın yaşam öyküsü bü yetimhaneye düşen ailesini kaybeden hayatın bütün kötülüklerini gören mevsimin hayatla savaş mücadelesi... sokakta yaşayan insanların umutlarını, hayalerin ve sev...