Tzuyu denChanyeol rose'ye maç ile ilgili taktikler veriyorken bende onları sırıtarak izliyordum. Çok tatlılardı ikide bir Chanyeol espri yapıyor rose de ona küçük küçük tekmeler atıyordu.
Biz jungkook ile hiçbir zaman böyle olamamıştık. 1 yıl boyunca sevgili olduğumuzu saklamış doğru düzgün konuşamamıştık bile.
Bu sefer farklı olacaktı sevgili olarak birbirimize destek çıkarak maça başlayacaktık ama bu seferde jungkook ayağını sakatlamıştı.
Bunları düşünürken dudağımdaki sırıtma gözlerimdeki yaşlara dönmüştü ve sessizce ağlamaya başlamıştım. Hepsi sevgilisi ile sohbet ediyordu mingyu bile seulgi'yi odaya getirmiş konuşuyorlardı ve hiçbiri akan gözyaşlarımı görmüyorlardı.
- hadi ama sen ağlıyor musun?
Arkamdan gelen sesle arkamı döndüm. Jungkook tek ayak üstünde bana dolu gözlerle bakıyordu.
Jungkook: ya Tzuyu ağlama ya alt tarafı bir maç
Jungkook bana yaklaşınca dayanamadım ve koşarak ona sarıldım.
Suho: neden ağlıyor bu?
Kafamı jungkook'un boynuna gömüp ağlamaya devam ettim.
Jungkook: boynumu ıslatacak kadar çok ağlıyor bu biri bir şey mi dedi?
Hepsi kafasını Hayır anlamında salladılar. Jungkook kendini çekip başımı kaldırdı.
Jungkook: sen neden ağlıyorsun?
Cevap vermemiştim sadece yüzüne bakıyordum.
Nayeon: Tzuyu endişeleniyoruz ama ne oldu ya?
Lisa: tamam ben anladım galiba
Lisa Jackson'un yanından kalkıp yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı. Ve kulağıma eğildi.
Lisa: hepimiz bir aradayken jungkook yanında olmadığı için ağladın değil mi?
Kafamı aşağı yukarı yavaşça salladım. Lisa geri çekildi ve göz yaşlarımı sildi.
Lisa: bir daha böyle saçma bir konu için ağlarsan seni döverim tamam mı?
- tamam
Cevabımı aldıktan sonra jungkook'un yanına gitti ve kolunu tutup yanıma getirdi.
Lisa: otur sevgilinin yanına ve yalnız olmadığını kanıtla
Jungkook: sen bunun için mi ağladın?
Ben cevap vermeyince Lisa "evet" dedi. Jungkook yaklaştı ve bana sarıldı
Jungkook: Jinyoung hoca ile konuşmaya gittim senin için belki izin alırım da sen oynamazsım diye çünkü çok Üzgün görünüyordun. Sonra Jinyoung hoca da onlardan biri de zaten sakatlandığını ve oynayamayacağını söyledi. O yüzden gittim eğer kendini yalnız düşüneceğıni bilseydim hiç gitmezdim.
Jungkook konuştuktan sonra bana daha çok sarıldı.
Mingyu: sonra bana diyorlar ki neden ayrılmıyorsun bunların yanından? Baksanız ya ne kadar tatlılar
Mingyu'nun cümlesiyle hepimiz kahkaha atmaya başladık. Bu çocuk gerçekten takımımızın neşesiydi.