Tzuyu denHepimiz lacivert şortlarımızı ve beyaz kısa t-shirtlerimizi giyinmiş karşı takımın gelmesini bekliyorduk.
Bu arada da erkek futbol takımı tam karşımızdaydı ve jungkook bana sinirli bir şekilde bakıyordu. Evet itiraf ediyorum formalarımız bu sefer çok kısaydı ama bunları biz değil karşı okul seçmişti.
Aslında bende onu kıskanmıştım çünkü o da dar bir t-shirt giyinmişti ve tüm kasları görünüyordu. Kasları olan bir erkekle sevgili olmak gerçekten de zordu.
Telefonuma gelen mesajla cebimden Telefonumu aldım ve mesajlara baktım.
Jungkook: şu an okulun bütün erkekleri sana bakıyor ve ben delirmek üzereyim.
Tzuyu: ne yapayım jungkook ben mi seçtim
Jungkook: ama Tzuyu kendimi şu an elimde gördüğün topla boğmak istiyorump
Tzuyu: tamam sevgilim sakin ol. Bende sana
bakan kızları öldürmek istiyorum ama kendimi
tutuyorumJungkook: kıskandın yani
Tzuyu: evet olamaz mı?
Jungkook: şu an mutluluktan 10 gol atabilirim
Tzuyu: 😂😂
◆◆◆◆◆
Jennie: Tzuyu yeter kız sevgilin ile mesajlaştığın geldiler hadi
- tamam tamam
Elimdeki telefonu cebimde atıp rakiplerimizin sırayla gelmesini bekledik. Gerçekten güçlü kişilerdi aralarında arkadaşım olanlar da vardı.
beden hocamız işaret verdiğinde sıraya geçtik.
Jinyoung hoca: Kang okulu sırasıyla kız futbol takımı; Tzuyu, Lisa, Jennie, Mina, yeri,nayeon ve jisoo
Kang okulu sırasıyla erkek futbol takımı; jungkook, Jimin, mingyu, Kai, Jin, chanyeol, Jackson ve suho
Kim okulu sırasıyla kız futbol takımı; sana, elkie, Shuhua, yeji, ryujin, Nancy ve miyeon
Kim okulu sırasıyla erkek futbol takımı; taehyung, changban, Felix, yoongi, baekhyun, jeonghan, Chen ve bambam
Ilk önce kızlarla başlıyoruz. Kızlar buyrun sahaya
Jinyoung hocanın düdüğü çalmasıyla birlikte maça başladık.
****
topu sana dan alıp hızla onların kalesine doğru götürmeye başladım. Karşıma çıkan yeji yi geçip topu kaleye attım elkie tam tutacak gibi olmuştu ama tutamamıştı ve gol olmuştu.
Bizim okul sevinçle bağırırken bende erkek futbol takımını arıyordum. Aradığım kişiyi bulmam ile sırittım jungkook bağırarak diğerleri ile birlikte ismimi söylüyorlardı.
Benim ona baktığımı görünce güldü ve göz kırptı bende hiç kimseye belli etmeden avuç içimi öpüp ona gönderdim. Şakadan tutmuş gibi yapıp elini yanağına götürdü. Şu an resmen ergen gibi davranıyorduk. Kesinlikle normal olamazdık.