Yazar danBütün kızlar gözlerini bu güzel yerde gezdirdi. Her yer çok güzel süslenmiş çok büyük emek verilmişti.
Tzuyu,Mina, Lisa, jisoo,nayeon,yeri,jennie,rose ve seulgi hepsi de büyülenmiş gibilerdi. Hepsinin de gözleri sevgililerini arıyordu.
Bu bir partiydi güzel şık giyinmeleri gerekiyordu ama hepsi de okullarının renklerini yani lacivert şort ve beyaz t-shirt giymişlerdi çünkü hepsi bunu istiyorlardı.
Hemen hemen heryerde top desenleri vardı salonunun. Duvar kağıtlarında bile top desenleri vardı çünkü onlar aşık olmuşlardı bu spora ve bu spor sayesinde canlarından çok sevdikleri sevgililerine.
Hepsi birbirlerine sırıtarak bakarken birden jisoo'nun gözleri tzuyu'ninkilerle buluştu. Onu çok üzmüstü neden üzdüğünü kendisi bile bilmiyordu.
Jisoo tzuyu'ye mahçup bir şekilde bakarken birden yanına gitti ve ellerini tuttu.
- seni üzdüğüm için kırdığım için ve sana asla yakışmayan o tabiri benzettiğim için özür dilerim
Tzuyu onun söylediklerini duymadan bile affetmişti onu sonuçta ne olurdu ki herkes birbirini üzebilirdi.
Tzuyu hiçbir şey söylemeden jisoo'yu çekti ve sarıldı ve bir el onları ayırana kadar onu bırakmadı.
- jisoo Sevgilimi alabilirmiyim?
Onları ayıran tzuyunin sevgilisi jungkook'tu. Jisoo yavaşça kafasını salladı ve onların yanından ayrılıp kendi sevgilisinin yanına gitti.
Erkekler de sonunda gelmişti onlar da kızlar gibi lacivert şort ve beyaz t-shirt giymişlerdi ve üstlerinde grurla taşıyorlardı.
tzuyu,jungkook,mingyu ve seulgi , Mina, Jimin,chanyeol ve rose , nayeon,Jin, jisoo ve suho , yeri,yugyeom,Lisa ve Jackson hepsi böyle dörtlü olarak masalara oturmuş sohbet ediyorlardı.
Mingyu tam ayağa kalkmış bir şey söyleyecekken kapattıkları kapı birden açıldı.
Kapının açılmasıyla içeri gelen siyah dar elbisesi ile jihyo ve sevgilisine ayak uyduran siyah takımlı Daneil'di.
Futbol takımının hepsi onlara hayran hayran bakarken mingyu tekrar oturdu.
Mingyu: bunlar çok havalı lan. Favori çiftim oldular. Ama tabiki sizden sonra
Dedi işaret parmağını tzuyu ve jungkook'un üstünde gezdirip
Jihyo: Hey biz neden böyle giyindik ya. Bize de söyleseydiniz biz de sizin gibi giyinirdik
Jihyo'nun küserek söylediği şeyle sevgilisi dahil hepsi kahkaha atmıştı.
Lisa: böyle giyinmezsiniz diye düşündük.
Daniel: valla ben giyerdim bu takım çok sıkıyor ya
Daniel'in de cümlesiyle bu sefer futbol takımı hem şaşırmış hemde hayranlıkla onlara bakıyorlardı. Hepsinin aklında tek bir soru vardı. "Bunlar nasıl hem böyle havalı hemde eğlenceli olabilirlerdiki?"
Jihyo: ee burda sadece sıkıcı bir şekilde oturacakmıyız?
Daniel: ne yapalım aşkım?
Jihyo: bilmiyorum
Jihyo öfledi ve sandalyeye oturdu. Bugün bunları eğlendirmek zorundaydı ama nasıl?
Jihyo: buldum
Daniel: ne buldun?
Jihyo: bakın arkadaşlar benim bu sevgilim var ya Daniel bunun sesi çok güzel. Bence bu şarkı söylesin bizde dans edelim.
Hepsi birlikte "olur" diye bağırmaya başladılar. Bugün onlar için çocuk olmak serbestti.
Daniel sevgilisinin kararıyla hiç beklemeden ayağı kalktı ve küçük olan sahneye geçti.
Daniel önce romantik bir şarkı ile başlamıştı. Sevgilisi jihyoyu da alıp beraber şarkı söylemeye başladılar.
Bütün erkekler kalkıp sevgililerinin ellerini tutup kaldırdılar ilk kez sevgilileri ile dans edeceklerdi.
Jungkook tzuyu'ye, Jimin mina'ya, suho jisoo'ya, chanyeol rose'ye, Kai jennie'ye, Jin nayeon'a, yugyeom yeri'ye, mingyu ise hem etraftakilere hemde sevgilisine bakıyordu.
Birden Jackson'un Lisa'ya yaklaşıp dudaklarını öpmesiyle mingyu seulgi'nin kulağına eğildi.
- Lisa böyle şeylerden çok nefret eder. Şu an karşılık veriyor ayıp olmasın diye ama burdan çıktıktan sonra mahveder Jackson'u
- yalnız senin kankan ve sevgilisi de öpüşüyorlar
Mingyunun kafasını çevirmesiyle midesinin bulanması bir olmuştu. Şu an yeri ve yugyeom karşısında öpüşüyorlardı.
Mingyu' nun bağırarak kurduğu son cümle herkesin hatta jihyo ve Daniel'in bile sarkılarını bırakıp kahkaha atmasına sebep olmuştu.
- Lan yugyeom inşaallah az önce yediğimiz lahmacunlardan sonra dişlerini fırçalamışsındır. Yoksa yeri'nin birazdan midesi iflas edebilir.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟FİNAL🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
VE FİNAL...
FİNALİ MİNGYU İLE BİTİRMESEYDİM ÖLÜRDÜM HERHALDE ...
İNŞALLAH MİNGYU MERAKIM YÜZÜNDEN BATIRMAMIŞIMDIR..
KİTABI OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM...
SİZİ SEVİYORUM...
ARYU VE TZUKOOK İLE KALIN ***
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟FİNAL🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟