Bölüm 12

298 23 3
                                    

Lisa'dan

  
       Sabah jinyoung hoca hepimize mesaj atmış bugün antrenman var demişti. Ben, Nayeon ve yeri de giyinme odasına gidiyorduk karşımıza çıkan yugyeom ile yeri onun yanağını öpüp 'Günaydın aşkım' dedi.

Yugyeom da bizimle geleceğini söyledi zaten giyinme odalarımız yanyanaydı.

Onlar arkada ben önde giyinme odasına giderken rose, Jennie ve Kai ordan çıktılar. Jennie ve Kai tartışarak çıkarlarken rose tekrar kafasını iceri soktu.

Rose: sakın çok ileri gitmeyin tamam mı?

Rose bunu söyleyip yavaşça oradan ayrıldı.

Nayeon: Lisa ilerlesene kızım

- durun durun

Yeri: ne oldu?

- şimdi anlarız ne olduğunu siz sessiz olun

Tamam anlamında kafalarını salladıklarında yavaşça odaya yaklaştım aralık olan kapıdan kafamı içeri görebilecek şekilde soktuğumda gördüğüm şeyle gözlerim pörtledi.

Tzuyu ve jungkook öpüşüyorlardı.

Tzuyu ve jungkook ne alaka ya? Acaba jungkook zorla mı opüyordu Tzuyu yi. Hayır çünkü Tzuyu de karşılık veriyordu.

Arkamdan biri çekti ve beni arkasına alarak kendi baktı.

Nayeon olanları görmüş olacak ki dudaklarını kıpirdatark konuştu.

Nayeon: Oha Oha Oha bu ne?

Yüzü kıpkırmızı olurken bu sefer yugyeom baktı.

Yugyeom: nefes alamıyorum

Dedi ve kendini yeri nin önüne attı.

Yeri: lütfen bende bakayım

Yugyeom: Hayır hayır Hayır

Yeri yugyeoma yalvarırken bende bizimkilere anlatmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım çünkü ellerim klavyenin tuşlarını bulamıyordu.

Ben gruba saçma sapan bir şeyler yazarken kimse bir şey anlamamıstı ama Jackson hemen anlamıstı.

Gözlerim tekrar odayı bulduğunda bu sefer midem Bulanmak üzereydi hâlâ öpüşüyorlardı.

Yeri de sonunda yugyeomu ikna ettiğinde yavaşça gidip baktı.

Yeri: ölüyorum bu ne lan?

Yugyeom bizi ordan uzaklaştırip bahçeye cıkardığında bu sefer Mina ve Jimin gelmişlerdi.

Onlar koşup bakarken yugyeom da jisoo nun korkusundan onları da almaya gitti.

-

Yugyeom Mina ve jimini getirip yanımıza oturttu ve jisoo ve  suho ile tekrar onların yanına gitti.



Bugün yine formumdayım üst üste yb ama boşuna kimse okumuyor :(

FUTBOL GÜZELLERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin