Merhaba Azkar çifti benim icin çok özel. Evet belki Azkar bitti ama neden hayallerimizde yaşamasınlar ki. Türkiyede yaşamıyorum bu yüzden maalesef çok fazla yazı yanlışlarım var. Bu sebepten öncelikle sizden özür diliyorum. Genelikle yazacağım hikayeler Çukurla ilgili olmıcaklar.
Karaca: Allah belanı versin Azer!
Elime ne geliyorsa Azere atıyordum deli etmişti beni deli.Azer: Aşkım öyle demesen iyi...
Karaca: Ya daha Savaş dört aylık dört.Ben sana dedim yaklaşma dedim ama yok .
Azer: Karagülüm bir sakinleşsen mi? Gülme lan sen de köşeden!
Yilmaz: Ama abi maşallah sizde yakında adana Demirspor altyapisini kurarsınız. Bu ne hiz.
Karaca : Yilmazzzz seni gebertmeden defolll!
Yilmaz: Kaçtım ben yoksa yengem beni öldürecek.
Yilmaz gittikten sonra oturdum koltuğu ve sebepsizce ağlamaya başladım.
Azer: Karagülüm niye ağlıyorsun kurban olduğum .
Karaca: Ya yetemezsem. Savaş ağlayınca bile panik oluyorum şimdi bir tane daha geliyor.
Azer: Benim tanıdığım en iyi anne sensin tabi anamdan sonra
Gülmeye başlamıştım . Ah bu Adam.
Azer: Hem anam var, senin anan var . Sen yalnız değilsin ki ve en önemlisi ben varım. Sen bana bir evlat verdin simdi bir tane daha veriyorsun. Ben seni el üstünde tutarım.
karaca: Zaten tutuyorsun. Azer iyikimsin sen benim. Her Allah'ın günü seni bana verdi diye şükürler ediyorum ben.
Azer: Ooo Karaca Hanim hamilelik sizi bir romantik yapmış.
Karaca: Azer yaa. Hadi kalk annem gelecekti , gelir birazdan.
Azer : Torun ananı çok değiştirdi karaca. Kadin resmen torun torun diye ölüyor.
Karaca: Sorma kadın benim adimi hatırlamazdı. Savaş biraz huysuz dedim diye kapat hemen geliyorum dedi 20 dakika içinde geldide .
Tek annem degil herkes savaşın doğumundan sonra değişmişti. Salih amcam haftada 2 kez gelip Savaşı görür giderdi ( suçsuz olduğu ortaya çıktı bu arada) . Ben arayınca telefonu açmayan babam, Savaş icin günde iki kez görüntülü ariyor. Akin Yilmaz, Kadir , Onur, ve Muratla kavga ediyor Savas bana benziyor diye ki aramızda kalsın benim oğlum ayni babası. Diğer aile üyeleriyle pek görüşmüyorum . Sadece görüşmek zorunda kalırsam. Yamaç amcamı hayattım boyunca affetmeyi düşünmüyorum. Nehirle çok yakınız , amcam sadece kızı icin nehirle görüşüyor başka hiç bir alakaları yok. Azeri'n ailesi bana gerçekte aile nasıl olunur onu öğretti. çukurda aile her şeydir diye büyüyen biz ailenin ne olduğunu bilmiyormuşsuz. Fadik annem Savaşa hamileyken bir saniye yanimda ayrılmadı. Şimdi tam adanaya dönmüşken tekrar hamile kaldım:) .