Karaca'nın mektupları

657 47 47
                                    

Farklı bir Hikaye oldu. Icinde hem Azkar var hem azkar yok. 

19.10.2020

Kaçıncı mektup bu? Onu geçti galiba. Sen belki bu mektupları hiç okumayacaksın ama ben sana hep yazacam. Bugün içim bir buruk. Aslında hep böyleyimdir bugün sanki biraz farklı. Babam aradı sabah. İki yıl olmuş sesini duymayalı. Sasırdım. Senin gibi o da bırakmıştı beni. Kızım dedi bana, kızım. Eskiden ne yapsa umursamaz yine de ona baba diye seslenirdim. Ama bu sefer olmadı, Baba diyemedim. Hep düşünüyordum biliyor musun yıllar sonra karşıma çıksanız ne yaparım diye. Bugün anladım ki hiç bir şey yapamam, çünkü ben eski Karaca değilim. Yanlış anlama beni, sana kızmıyorum. Sen en doğrusunu yaptın. Bir tarafta ailen bir tarafta ben vardım. Sen aileni seçerek en doğru şeyi yaptın. Babama birazcık kızıyorum açıkçası. Onun seçenekleri daha basitti. Ya Koçavalilar ya ben. O da kendinden bekleneni yaptı, beni tek bir kalemde sildi.

30.10.2020

Çok korkuyorum biliyor musun, bir gün seni evli görmekten. Mutlusun diye belki sevinirim, ama kendime içim acır. 940 gün olmuş bugün, seni görmeyeli. Bazen diyorum ki hadi kızım cesaret et ve ara onu. Sesini duysam bana yeter ama sonra korkuyorum hem sesini duyarsam dayanamam diye hem de arkandan bir kadın sesi duyarım diye.

16.11.2020

Duvarlar üstüme üstüme geliyor. Korkmak değil bu. Sadece yalnızlık ağır geliyor. Biliyor musun ben biliyordum bir gün bu duruma düşeceğimi. Ben hep yalnızdım. Çocukken de şimdi de. O zamanlar ayni evin içinde beni yalnız bırakıyorlardı şimdi de başka evlerde. Dün doğum günümdü. Pasta almak istedim ama sonra bitiremem diye almadım. Sonra geldim eve saatlerce ağladım. Ben galiba artık hiç iyi değilim.

03.12.2020

Kardeşlerine hiç kırılmadım. Sen bana bir bak dediğin günde biliyordum ben sonumuzun böyle olacağını. Sana baba diyorlar. Sen onlar için çok önemlisin. Senin kardeşlerinin katilin yeğeniyle evlenmen doğru olmazdı. Belki adana da senin için doğru olan kişiyi bulursun. Ama ona gülüm deme olur mu? O kelime bana özel kalsın.

06.12.2020

Bugün fark ettim de ben kimse için vazgeçilmez değilmişim. Herkes ilk benden vazgeçmiş . Annem için mesela Akın vazgeçilmez. Babam için kardeşleri. Senin için ailen. Hayır kimseye onları silin beni ilk sıraya koyun demiyorum ama mesela annem için hem Akın hem ben vazgeçilmez olabilirdim. Babam bir kaç kez de olsa benim kızım yapayalnız ne yapıyor diye bakabilirdi. Galiba bu konuda en az sana kızıyorum. Iyiki  benden vazgeçmişsin. Ben sana sadece acı verirdim.

17.12.2020

Azer... Azer'im, ben ölüyorum Azer. Doktor en fazla bir kaç ayin var dedi. Kansermişim. Belirtileri vardı ama ben hep stresten dedim. Ben bu mektupları seninle konuşuyormuş gibi hissettiğim için yazmıştım. Meğer sana kendi içimde veda ediyormuşum.

02.01.2021

Gitti, Karaca'nın kara saçları gitti. Sana yazarken birazcık zorlanıyorum. Eklemlerim ağrıyor. Bugün yine iyiki gitmişsin dedim. Sen beni bu halde görmeye dayanamazdın. Annem saçlarımı tarasın diye neler yapmazdım ki, artık istese de tarayamaz. Sende artık saçlarımı  sevemezsin.

09.01.2021

Doktor hastanede kal diyor. Kendi de biliyor aslında umut olmadığını ama beni mutlu etmek istiyor. Ben kabul etmedim. Hastanede ölmek istemiyorum. Hemşireler arkamdan yazık kimsesi yokmuş demelerini istemiyorum. Kendi düzenimi kurduğum evde ölmek istiyorum.

18.01.2021

Komşuma  gittim bugün ,ona evimin anahtarını verdim. Ben hastayım her an ölebilirim, beni kontrol eder misiniz diye sordum. Kadın öylece kaldı. Öldükten sonra beni çürümüş halde bulmalarını istemiyorum. Kadına kimsesiz olduğumu söyleyince kabul etti. Eğer zile basar ve ben açmazsam, anahtar ile girecek. Eğer ölmüşsem ambulansı birde babamı arayacak. Babam cenazemi kabul etmezse diye birazcık para da bıraktım ama eder diye düşünüyorum.

20.01.2021

Azer galiba bu sana son mektubum. Sen çok güzel sevdin beni. Bana sevilmeyi öğrettin. Sen mutlu olmayı çok hakketiyorsun. Umarım hep mutlu olursun.

Seni çok sevi


Komşu  1: yalnız yaşıyormuş öyle mi?

Komşu 2: evet geldiğinde öyle söylemişti. Bulduğumda mektup yazıyormuş. Cümlesini bitiremeden...

Komşu 1: sana verdiği numarayı aradın mi?

Komşu 2: aradım, ayni kıza benzeyen bir kadınla bir adam kosa kosa geldiler.

Komşu 1: madem ölünce kıymete binecekti neden önce gelmemişler?

Komşu 2: Kadın kızım diye çiğlik çığlığa ağladı. Sonra bir adam geldi. Adi Azer'miş. Mektuplarının üstünde de hep Azer yazıyordu.

Komşu : demek ki kız çok sevmiş.

Komşu 2: adam da çok sevmiş, gözlerinde gördüm. 

Tek bölümlük hikayeler (Azkar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin