Tweetler

526 46 11
                                    

Harry: Selam, ben Harry Potter ve bugün ıslak tweetlerinizi okuyacağım.

Harry: *kamera operatörüne* Doğru mu söyledim?

Harry: Pekala, birincisi... Harry Potter herhangi bir gün kıçımı tokatlayabilir misin? Tamam, um, bu... iyi? Sanırım? Bunu yapmama izin verecekler mi?

Harry: Keşke Harry Potter beni her gün sikse.

Harry:

Harry: *boğazını temizler* Tamam.

Harry: Bana Oscar Wilde'ı okurken Harry Potter'ın kıçından bal yalamak istiyorum. Bu... garip bir şekilde spesifik ama sorun değil.

Harry: Harry Potter beni — Bunu yüksek sesle söyleyemem!

Harry: Merlin, bunlar gerçek mi? Onları uydurmadın mı?

Harry: Harry Potter ne zaman koyacak - kocaman aletini - *boğazını temizliyor* Haydi bu tweeti öylece bırakalım.

Harry: Harry Potter'ın kıçı o kadar nefis ki, hayatımın geri kalanında onu akşam yemeğinde istiyorum. *kızarır* Kıçıma oldukça takmışlar, değil mi?

Harry: Harry Potter ne zaman bu kadar fit oldu? Aptal adını hatırlayamayana kadar o dayanılmaz budalayı öpmeliyim!

Harry:

Harry: Bekle, kim yazdı bunu? *ekranı burnuna kadar yaklaştırır* YilanPrens701? *burnundan solur* 

Harry: *okuduğu tweetlerin kullanıcı isimlerine göz atar* HayadIcinSlytherin, EjderQral, HPs2miEmebilirMi, S2kikYaraliKafa. 

Harry:

Harry: Sence bunların hepsinin aynı kişi tarafından yazılmış olması mümkün mü?

Harry:

Harry: Gitmem gerek.

HARRY: BURADA DRACO MALFOY'UN TELEFON NUMARASINA SAHİP OLAN BİRİ VAR MI?!!!

Drarry Trash 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin