Draco henüz küçükken, her zaman Harry Potter'ın kahramanca hikayesini duyardı.
Ailesinin ona Harry Potter hakkında daha fazla bilgi vermeyi neden reddettiğini bilmese de, Draco kendini başına kitaplardan öğrenebilirdi.
Draco: Sağ kalan çocuk...
Draco: Harry Potter'dan daha iyi olabilir miyim, anne?
Narcissa: Bizim Draco'muz dünyanın en iyi çocuğu.
Tıpkı diğer çocuklar gibi, Draco iyilerin kötülere karşı her zaman kazanacağına inanırdı. Ama aynı sırada Harry Potter'a baktığı zaman, kıskançlık hissederdi.
Nihayet, Draco'nun dokuzuncu doğum günü...
Draco: Anne, baba, Harry Potter'ı görmek istiyorum!
Draco: *içinden düşünüyor* Bir şekilde babam Harry Potter'la konuşmama izin vermiyor.
Neresi burası? Çok iğrenç!Harry: *bakar*
Lucius: Draco!?
Draco: *fark eder*
Draco: *Harry ile bakışırlar*
Lucius: *Draco'nun arkasından gelerek* Afedersiniz, Bay Potter. Malfoy Ailesi içten saygılarını iletmek için burada. Umarız senin için her şey iyi gidiyordur.
Harry: Ben... İyiyim, teşekkür ederim.
Draco, sabahki kötü davranışlarını hatırladığında pişmanlık duydu. Babası hiçbir şey dememişti ama o, onu hayal kırıklığına uğrattığını biliyordu.
Ama şimdi Draco'nun kafasını daha çok karıştıran şey, Harry Potter'ın o küskün bakışıydı. Tam olarak anlamamasına rağmen, gerçek Harry Potter'ın kitaplarda yazılan kurtarıcıdan çok uzak olduğunu biliyordu.
Draco: *Harry'nin bakışlarını hatırlar*
Draco: Dobby, beni Harry Potter'a götür. Hemen.
●●●
bir seri buldum, kaç bölümden oluşacak gerçekten bilmiyorum, tek bildiğim ikinci bölümü yakın bir zamanda oluşturduğu ve çizimlerin çok zahmetli olduğunu söylediği için uzun bir süre yeni bölüm atamayacak olması, kendisi okulla uğraşan biriymiş
ikinci bölümü çevirip yayımladığım zaman bölüm sonu notlar kısmına ona destek olabilmen için tumblr adresini vereceğim, bununla ilgili paylaştığı postlarını beğenirsen mutlu olacaktır♡
*eğer cümlelerin herhangi birinde hata bulursan beni uyarmayı unutma!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drarry Trash 3
FanfictionHarry ve Draco'yu konu alan görüntüler ve kısa konuşmalar. ☆Serinin ilk hikayesi olan "Drarry Trash"ın devamı niteliğinde. İkinci hikayede bölüm sınırına ulaştığımız için yeni bölümleri buraya atıyorum. İlk hikayede olduğu gibi bu hikayede de tüm bö...