احمم سلاامو عليكوووو 🤝🤝
متنسوش الفوت ⭐
والتعليق بين الفقرات💜
استمتعوا بالقرأه💜❤️....... ......... ......
"علمتُ من البدايه أنك سرى الخفى... فهل أنت منقذى..؟!"
فاطمه: ياكريم يا ابنى اختك امانه فى رقبتك ليه بتحملها حاجه هى ملهاش ذنب فيها ' قالت بترجى'
كريم: ياخالتو انا عارف إنها ملهاش ذنب بس مش قادر كل لما افتكر إن هما كانوا ممكن يبقوا معانا ووسطينا مش بقدر أتحمل
فاطمه: إخس عليك يا كريم انت بتعترض على قضاء ربك ولا إييه
كريم: لا والله أبداً استغفر الله بس انا مش عايزها تروح منى شبه ما كل حاجه راحت هى اختى الصغيره وروحى وكل حاجه فى دنيتى ازاى هكرها وانا مش بعرف انام غير لما اطمن إنها نامت مرتاحه انا عارف إن هى بتبكى كتير لوحدها وقلبى بيوجعنى عليها بس...
فاطمه: بس إيه يا ابنى كمل انا سمعاك
كريم: خايف اللى هى فيه يبعدها اكتر كبرت وبقت بتخبى اللى مضايقها عنى وانا كنت اول واحد بتلجأله انا مش فاهم ليه محدش بيقدر خوفى دا ' كان يتكلم بتذمر وحاجبان مقطبان'
فاطمه: فاهمه براحه انت مهتم بطريقه غلط احتويها مش تنتدقدها
كريم: خلاص بكره إن شاء الله
فاطمه: ياختااى عوض عليا عوض الصابرين يارب ' قالت بتذمر وصوت مرتفع'
بعد موت اختها فريده وزوجها تركت لها كريم والذى يمتلك من العمر السادس والعشرون عاماً يمتلك العديد من المطاعم والكافيهات هو أنشائها من تعبه بالرغم من سنه الصغير ألا أنه كان قادراً على بناء نفسهِ هو ذو شخصيه حاده قليلاً متقلب المزاج لا يسمح لأحد بالعبس معه هو يمتلك القامه الطويله والجسد الرياضى والشعر الأسود والعيون البُنيه برموش كثيفه بعيداً عن هذا فهو حنون على عائلته ومستعد للتخلى عن حياته من أجل اخته الصغرى.
سيلين وهى فتاة ذات العشرون أخذت من أخيها تقلب المزاج ولكنها مرحه وجميله مشاكسه بعض الأحيان تمتلك من العزيمه الكثير وتفعل مايقول عقلها وقلبها دون النظر لأحد ما دام لم يضر هى قمحية البشره واسعة العيون ذات اللون العسلى التى تهزم النجوم برموشها الكثيفه المُحدده ليست بالطويله ولا القصيره يمتلك جسدها منحوتة شكسبير هى جميله بمعنى الكلمه.
.................
سيلين :منك لله يا شيخه خضتينى
هنا:تب والله بقى حسيت الأرض بتتهز انا مش عارفه انت محستيش ازااى
سيلين:لأ طبعاً أخدت باللى بس لحد الوقتى مش عارفه ليه الذهب اللى كان حامل الكتاب نزل تحت الأرض لما أخدته كانت تتحدث بصوت يتملكه الخوف والزعر
أنت تقرأ
خيالِ الحُبِ
Fantasyتتحدث القصه عن فتاة مهوسه بالتاريخ والأشياء الخياليه وذات يوم تجد نفسها وسط زمن من الأزمنه فما الذى ستفعله؟! "وهل لى شرف لمس يديكى...." "انتَ حسنة حياتى وجمال أيامى...." بدأت فى 26_9_2020 انتهت فى _. _