✨𝟙✨

Rok 2017

Olivia pov

Hej jestem Olivia i mieszkam w Polsce (jeszcze). Moi rodzice zdecydowali że zamieszkamy w USA a dokładniej w Los Angeles. Bardzo się cieszę bo tutaj nie mam zbyd wielu znajomych. Moja ciocia tam mieszka i zadzwoniła do mamy czy nie chce kupić domu bo wiedziała że zawsze chciała tam zamieszkać. Jutro wyjeżdżamy a za 2 tygodnie są moje 13 urodziny. Dokładnie 20 stycznia.
Teraz może opiszę trochę siebie. Mam długie blond włosy i oczy jasno niebieskie (czasami widać lekko szarawy odcień). Uwielbiam tańczyć, śpiewać i malować. To chyba wszystko.

Rano obudziłam się strasznie szczęśliwa. Zaczynam takjagby życie od początku. Zabrałam plecak i poszłam na dwór. Wsiadłam do taxi bo nasze auto sprzedaliśmy. Czekałam jeszcze na rodziców bo pakowali walizki a potem pojechaliśmy na samolot.

Cały lot minął szybko bo prawie cały czas spałam. Gdy dolecieliśmy na lotnisku czekała moja Ciocia. Gdy ją zobaczyłam pobiegłam w jej stronę i ją uściskałam. Widziałam że ona też się cieszy że teraz będziemy spotykać się częściej. Ciocia zawiozła nas do nowego domu. Był piękny i miał dwa piętra. Ja miałam pokój na piętrze.

W pokoju była tylko szafka i materac. Rozpakowałam ciuchy i pobiegłam na dwór. Mieliśmy ogródek. W Polsce było całkiem inaczej. Bardziej szaro a my mieszkaliśmy w bloku w którym nawet nikogo nie znałam.

Umiałam dobrze mówić po angielsku bo byłam u cioci kilkanaście razy na wakacje.

Postanowiłam że na następny dzień pójdę poznać sąsiadów żeby nie było tak jak w Polsce.

Zapytałam się rodziców czy pójdziemy razem na co oni tylko się uśmiechnęli i pokiwali głowami.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej wszystkim

To moja nowa książka o Aidanie i mam nadzieję że wam się spodoba.

Możecie zostawić gwiazdkę to będę wiedziała że kogoś to w ogóle interesuje.