✨𝟝✨

969 46 8
                                    

Minęło kilka dni od tamtego sporkania a Olivia ciągle myślała nad tym kto do niego dzwonił.
Dzisiaj miała przyjść do Olivi przyjaciółka z klasy.

Była sobota. Claudia miała nocować u Olivi. Claudia przyszła o 20.00.

Claudia miała czarne włosy nosiła okulary. Ubierała się raczej luźno co wyglądało bardzo ładnie.

-hejj - czarnowlosa przytuliła blondynkę

-hejo co tam u ciebie? - zaczęły rozmawiac się i śmiać tak minęła godzina.

Poszły ogarnąć się i przebrać a potem oglądnąć jakiś horror.

Po przebraniu się zaczęły szukać chorroru i znalazły jakiś podobno bardzo straszny.

Włączyły go i był bardzo ciekawy ale też bardzo straszny. Gdy coś wyskakiwało przed ekran cały dom je slyszał. Na szczęście rodzice Olivi mieli wyjechać do jej cioci na noc o 22.30.

Uslyszeli tylko że dzwi się zamykają i wiedziały że są same w domu. Zaczęły bać się bardziej a były dopiero w połowie filmu który trwał 2 godziny.

W tym czasie Aidan montował nowy film. I gdy szukał swoich słuchawek znalazł także słuchawki Olivi. Postanowił je jej zanieść więc wyszedł z domu i wchodząc do domu blondynki spotkał jej rodziców w drzwiach. Poszedł na góre i wszedł do pokoju blondynki.

Olivia i Claudia zaczęły piszczeć i rzucać w chłopaka poduszkami. Dopiero gdy zapalił światło dziewczyny wyszły z pod kołdry i zobaczyły bruneta śmiejącego się.

-haha ale śmieszne - powiedziała blondynka wstając

-hej - rzekła cicho Claudia

-hej zostawiłaś wczoraj u mnie slychawki. Pewnie wypadły ci jak rano uciekałaś - podał blondynce słychawki a ta wzięła je szybko zapalając Ledy i gasząc światło

-jaki horror oglądacie? - zapytał siadając na łóżku

-bardzo straszny - zaśmiała się Claudia przykrywając się kołdra. Znała trochę Aidana bo gdy była u Olivi kilka razy on też był.

-dobra to ja wam nie przeszkadzam - zaczął wstawać i kierować się w stronę wyjścia

-nie no jak chcesz to zostań - zaśmiałam się i popchnęła lekko bruneta a ten złapał ją za rękę i polecieli na łóżko.

-Ooo... Jaka z was słodka para - śmiała się Claudia robiąc im przy tym zdjęcie

-hahah Claudiaa - blondynka zeszła z chłopaka

-dobra ja serio idę bo muszę skończyć montować film - wstał brunet i zaczął wychodzić

-to do jutra - blondynka usiadła obok Claudi

-Ej wy serio do siebie pasujecie - szturchnęła Olivie Claudia

-przestań to mój przyjaciel a poza tym mam chłopaka

Przez całą następną godzinę Claudia mówiła Olivi jak bardzo pasowałaby do Aidana i jak razem słodko wyglądają. Olivia reagowała na to jak zawsze śmiechem.

Zdziwiło ją tylko to że przez cały czas z kimś pisała. Zazwyczaj gdy rozmawiały to o nikim innym nie myślały.

W pewnym momencie chciała skończyć temat i Aidanie
-no może masz trochę racji... Jest ładny ale nie pasujemy do siebie. I mam chłopaka - zaśmiałam sie na sam koniec

Claudia dziwne się zachowywała. Ale gdy skończyłyśmy temat o Aidanie było w miarę normalnie.

Rano wstałyśmy o 11.00 i Claudia musiała się zbierac bo rodzice na nią czekali a ja gdy Claudia pojechała poszłam spać.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ten Rozdział pisałam trochę dłużej że względu na brak weny ale myślę że następny wam się spodoba.

Only Friends | Aidan Gallagher | Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz