Περίληψη

1.2K 34 0
                                    

Γαλήνη 19 χρονών ζει με την θεία της και έχει 2 φίλους. Τον Πέτρο και την Νεφέλη. Η Νεφέλη εκτός απο κολλητή της είναι και κόρη της θείας της, άρα ξαδέρφη της.
Η μητέρα της Γαλήνης πέθανε απο καρκίνο και ο πατέρας της πίνει. Μετά τον θάνατο της γυναίκας του είχε φτάσει σε σημείο να την χτυπήσει επειδή του τη θύμιζε. Αφού τον κατήγγειλε για κακοποίηση,την επιμέλεια την πήρε η θεία της.

Δημήτρης 23 χρονών ζει μόνος του σε ένα σπίτι τεραστίων διαστάσεων το οποίο κάποτε ήταν ενός πολύ μεγάλου επιχειρηματία. Ήταν πολύ δεμένος με την οικογένειά του, μέχρι που έμαθαν οι γονείς του τον δρόμο που επέλεξε για να ζήσει.
Είναι αρχηγός μιας συμμορίας και αυτό τον κάνει να παρανομει συνεχώς.
Μπορεί να είναι αρχηγός ο Δημήτρης αλλά άλλο είναι το "μεγάλο αφεντικό",το οποιο είναι δύσκολο να το βρει κανείς. Είναι πολυ καλά κρυμμένος και πολύ σπάνια θα αφήσει άτομα των συμμοριών του να τον δούν. Τον αποκαλούν Boss. Μετά απο κάθε δουλειά μοιράζονται το ποσό 50%.

Επόμενος στόχος του Boss,λοιπόν,είναι μια οικογένεια που έχει λεφτά. Πολλά λεφτά.
Με τον μόνο τρόπο που θα μπορούσε να έρθει σε επαφή με ενα μέρος αυτών των χρημάτων θα ήταν η απαγωγη ενός μέλους της οικογένειας αυτής.
Την αποστολή αυτή την έδωσε στον Δημήτρη και τη συμμορία του.
Το μέλος αυτό έχει όνομα και λέγεται Γαλήνη.

Μπορεί να φανεί άκαρδος και αναίσθητος, όμως έχει και εκείνος προσωπικά μυστικά τα οποία θα ήθελε να θάψει μέσα του.

Δεν θα ήθελε ποτέ να κάνει κακό σε κάποιον και ειδικότερα σε ενα κορίτσι. Μια κοπέλα. Μία γυναίκα.

Όταν ενημερώθηκε για την αποστολή που του έχει δωθεί,τα έχασε.
Δεν έχει αναλάβει ποτέ κάτι τέτοιο και αυτή τη φορά θα παίρνει εντολές απο τον Boss.

Τι θα γίνει όταν βρεθούν για πρώτη φορά;
Θα καταφέρει ο Δημήτρης να ολοκλήρωση αυτή του την αποστολή;
Θα μπορέσει η Γαλήνη να ανταπεξέλθει στις πράξεις των απαγωγέων της;
Που θα βγει αυτή η ιστορία;

Απαγωγή στον έρωτα...Место, где живут истории. Откройте их для себя