Το κινητό μου χτύπησε για μήνυμα και το πήρα στα χέρια μου να δω ποιος είναι.
Δημήτρης
Αν θες ακόμα το παγωτό βγες γρήγορα πριν λιώσει.Πετάχτηκα απο το κρεβάτι και έβαλα ενα τζιν και μια μπλούζα που βρήκα μπροστά μου.
Πήρα την χοντρή μου ζακέτα και βγήκα απο το δωμάτιο.Θεία: Που πας;
Γ: Έχει έρθει ο Δημήτρης.
Θεία: Μην αργήσεις.Έγνεψα θετικά και βγήκα.
Πως δεν είπε τίποτα;
Απο το πρόσωπο της κατάλαβα ότι την πείραξε αλλά δεν θα κάτσω να ασχοληθώ άλλο.
Πήγα με γρήγορα βήματα δίπλα του και πήρα απο τα χέρια του τη σακούλα οπου είχε το παγωτό.
Γέλασε αλλά δεν έδωσα σημασία.Γ: Τι γεύση πήρες;
Δ: Φάε και θα μου πεις εσύ.Πήρα με το κουτάλι λίγο και δοκίμασα.
Τον κοίταξα με γουρλωμένα μάτια.Γ: Πως το ήξερες;
Δ: Πηγές!
Γ: Καλά, άστο κατάλαβα. Οι πηγές λέγονται Νεφέλη;
Δ: Μπορεί!
Γ: Θες λίγο;
Δ: Όχι, ευχαριστώ. Νοέμβρη μήνα, μόνο εσύ τρως παγωτό.
Γ: Εσύ χάνεις.Συνέχισα να τρώω το παγωτό μου και εκείνος με παρατηρούσε.
Γ: Τέλειο ήταν, ευχαριστώ.
Δ: Κοστίζει όμως.
Γ: Τι εννοείς;
Δ: Εγώ σου έδωσα παγωτό. Εσύ,τι θα μου δώσεις;
Γ: Τι θέλεις;
Δ: Δεν ξέρω...τι δεν έχεις κάνει απο την ώρα που ήρθες;Ρώτησε με στραβό χαμόγελο και τον κοίταξα ανηξερη.
Γ: Δεν ξέρω. Πάμε μια βόλτα;
Του έφυγε το χαμόγελο κατευθείαν και έβαλε μπροστά.
Δ: Ανέβα!
Είπε χωρίς να με κοιτάει και χαμογέλασα.
Έπιασα το πρόσωπο του και τον γύρισα να με κοιτάει.
Τον φίλησα και ανταποκρίθηκε αμέσως.Γ: Για φίλημα είσαι όταν νευριάζεις.
Δ: Να νευριάζω πιο συχνα τότε.
Γ: Θα το φροντίσω εγώ αυτό.Είπα και γελάσαμε.
Τον ξαναφίλησα και ανέβηκα στη μηχανή.
Έβαλα τα χέρια μου γύρω του,του άφησα ένα φιλί στον λαιμό και ξεκίνησε.
.
Φτάσαμε στη λίμνη και κάτσαμε στο παγκάκι.
Εγώ έκατσα πάνω στην πλάτη με τα πόδια μου στο παγκάκι και ο Δημήτρης έκατσε ανάμεσα στα πόδια μου.
Κοιτάμε και οι δύο τη λίμνη και ενώ εκείνος κάνει τσιγάρο, εγώ χαϊδεύω τους ώμους του.Δ: Σου είπε κάτι η θεία σου;
Γ: Είπε πολλά και είπα κι εγώ αλλά εντάξει κάπως τα βρήκαμε.
Δ: Που της είπες οτι είσαι;
Γ: Μαζί σου της είπα.Γύρισε το κεφάλι του και με κοίταξε περίεργος.
Δ: Και σε άφησε να έρθεις;
Γ: Μου είπε να μην αργήσω μόνο.
Δ: Άρα, είναι κομπλέ;
Γ: Κομπλέ δεν το λες, αλλά αρχίζει και το συνηθίζει.
Δ: Κάτι ειναι κι αυτό.Είπε και γύρισε και κοίταξε πάλι τη λίμνη.
Γ: Με τον μεγάλο τι έγινε;
Ρώτησα διστακτικά και σφίχτηκε το στομάχι μου.
Δ: Μέσα είναι μέχρι το δικαστήριο.
Το ποιο; Θα γίνει και δικαστήριο;
Γ: Τ-το ποιο;
Σηκώθηκε όρθιος, έσβησε το τσιγάρο και με πλησίασε.
Δ: Πρέπει να γίνει και το ξέρεις.
Γ: Όχι. Δεν ξέρω τίποτα. Αν η απόφαση που θα βγεί, είναι να αφεθεί ελεύθερος,τι θα κάνουμε;
Δ: Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Αν πεις όλα όσα έγιναν, τότε θα φάει πολλά χρόνια.
Γ: Δεν μπορώ να πάω εκεί και να μιλήσω. Και μόνο που σκέφτομαι τι γινόταν εκεί μέσα,με πονάει το στομάχι μου.
Δ: Σε παρακαλω, ηρέμησε. Δεν θα γίνει τίποτα. Θα μιλήσω και εγω για όλα αυτά που με έχει βάλει να κάνω.
Γ: Όχι! Αν πεις όλα όσα έχεις κάνει θα μπλέξεις κι εσύ.
Δ: Μα το θέμα είναι πως εγώ ήθελα να βγω απο τη συμμορία και εκείνος με απειλούσε πως θα σκοτώσει την οικογένεια μου αν το κάνω.
Γ: Δημήτρη φοβάμαι. Αν δεν πάει τίποτα καλά; Αν αυτός γλιτώσει; Τότε τι θα γίνει;
Δ: Δεν θα γλιτώσει και επίσης πρέπει να πάμε στο τμήμα να δώσεις κατάθεση. Σε περιμένουν να πας.
Γ: Αυτός έχει μιλήσει;
Δ: Αυτοος.... είναι αναίσθητος στο νοσοκομείο της αστυνομίας.
Γ: Απο τι;
Δ: Εκείνη τη νύχτα ο Άρης το πλάκωσε στο ξύλο και όταν τον πήγαν στο κελί, εκεί υπήρχε ένας ακόμη,ο οποίος είχε μάθει για ποιο λόγο τον έβαλαν μέσα και του έστριψε. Είχαν κάνει το ίδιο στην κόρη του αλλά δεν τα κατάφερε η καημένη και αυτός σαν πατέρας που ήταν σκότωσε τον απαγωγέα. Μόλις έμαθε, λοιπόν,τι έκανε ο μεγάλος,τον κάρφωσε με έναν σουγιά που είχε, ξυστά στη καρδιά.
Γ: Τι έκανε;Είπα με γουρλωμένα μάτια μη πιστεύοντας αυτά που λέει.
Δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω τα γεγονότα που συνέβησαν.
Να τιμωρηθεί από έναν πατέρα ενός κοριτσιού,το οποίο πέρασε ότι και εγώ αλλά και πολλά χειρότερα μάλλον.
Δάκρυα άρχισαν να τρέχουν απο τα μάτια μου, αλλά δεν ξέρω γιατί.
Ο Δημήτρης με πλησίασε και με αγκάλιασε.
BẠN ĐANG ĐỌC
Απαγωγή στον έρωτα...
Teen FictionΈπεσα στην αγκαλιά του και τον έσφιξα πάνω μου αφήνοντας του ενα φιλί στο μάγουλο. Γ: Ευχαριστώ. Ευχαριστώ πολύ! Έμεινα στην αγκαλιά του και μετά κατάλαβα πως αυτό που κάνω δεν είναι και το πιο σωστό. Απομακρύνθηκα ελάχιστα και τα πρόσωπα μας είν...