Ξεκίνησα και την πλησίασα.
Δ: ΝΕΦΕΛΗ;
Σταμάτησε και γύρισε να με κοιτάξει.
Σταμάτησα δίπλα της και έσβησα τη μηχανή.Ν: Δημήτρη συγγνώμη για όλο αυτό μέσα αλλά την άκουγες τι έλεγε.
Δ: Ευχαριστώ!
Ν: Για ποιο πράγμα;
Δ: Για όλο αυτό μέσα. Βασικά,για το μισό. Το υπόλοιπο ήταν οικογενειακό.
Ν: Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς. Έπρεπε να σκεφτεί καθαρά, αλλά μάταια.
Δ: Θέλεις να σε πάω κάπου;
Ν: Δεν πάω καπου συγκεκριμένα. Απλά ήθελα να φύγω απο το σπίτι επειδή άρχισε τις υστεριες της πάλι.Δεν θέλω να την αφήσω μόνη της. Φαίνεται συνειδητοποιημένη κοπέλα και που ξέρεις μπορεί να μας βοηθήσει κιόλας.
Δ: Θέλεις να έρθεις μαζί μου;
Ν: Μαζί σου;
Δ: Ναι, στην αποθήκη.
Ν: Δεν νομίζω. Δεν ταιριάζω εγώ εκεί. Ασε που σκιάζομαι με τέτοια πράγματα. Την αλήθεια μου θα την πω. Ανθρώπους σαν εσένα, μέσα σε συμμορίες και τέτοια πράγματα,τους φοβάμαι.Γέλασα ελαφρά και την είδα να χαλαρώνει λίγο.
Δ: Δεν είμαστε τόσο κακοί. Άσε που θα σου κάνει παρέα ο Άρης. Δεν θες να χάσεις συζήτηση με τον Άρη.
Γέλασε λιγάκι και απάντησε.
Ν: Αν με κάνει να ξεχαστω τότε θα έρθω.
Δ: Ανέβα!Τη βοήθησα να ανέβει και έβαλα μπροστά.
Γαλήνης pov
Το κεφάλι μου πονάει απίστευτα πολύ.
Προσπάθησα να σηκώσω το χέρι μου και κάτι το εμποδίζει.
Άνοιξα τα μάτια μου και υπάρχει σκοτάδι. Μπαίνει λίγο φως από ενα μικρό παραθυράκι πάνω πάνω στον τοίχο.
Αυτό ήταν! Αυτό θα είναι το τελευταίο μέρος που θα δω πριν πεθάνω.
Η πόρτα άνοιξε και μέσα μπήκε αυτός.Boss: Επιτέλους ξύπνησες!
Γ: Τι θες από μένα;
Boss: Με ρώτησες και πριν και σου απάντησα. Εσένα!
Γ: Γιατί; Δεν με ξέρεις καν.
Boss: Όλα θα ήταν καλύτερα αν ο φιλαρακος σου δεν έκανε του κεφαλιού του.
Γ: Δεν έκανε του κεφαλιού του. Έκανε το σωστό.
Boss: Χα χα χα μικρό μου αθώο κοριτσάκι το σωστό ήταν να σε κρατάει εκεί μέσα,να σε τρομοκρατεί και να πάρει τα λεφτά που θα ζητούσα. Εκείνος, αντί για όλα αυτά σε προστάτευε και σε πήρε σπίτι του για να σε γλιτώσει απο αυτό αλλά τελικά έκανε λάθος.
Γ: Θα σε βρει και τότε θα τελειώσουν όλα.
Boss: Δεν θα μπορέσει να με βρει. Δεν ξέρει τίποτα για μένα. Δεν ξέρει καν πως ειμαι.
Γ: Αν μιλήσει το τσιράκι σου;
Boss: Δεν υπαρχει καμία τέτοια περίπτωση. Ξέρει οτι αν ανοίξει το στόμα του,η ζωή του τελειώνει αυτομάτως.
Γ: Γιατί το κάνεις αυτο; Πως μπορείς να το κάνεις αυτό;
Boss: Απο αυτό ζω.
Γ: Απο το να σκοτώνεις; Πως θα σου φαινόταν να παίρνανε το παιδί σου,τη γυναίκα,τη μάνα σου ή τον πατέρα σου και να έκαναν το ίδιο;
Boss: ΣΚΑΣΕ!Φώναξε απότομα και με χαστούκισε με πολυ δύναμη.
Έβγαλα μια κραυγή και κοίταξα απο την άλλη.
Έφυγε και κλείδωσε τη πόρτα.
Με καίει το μάγουλο μου. Δάκρυα άρχισαν να πέφτουν απο τα μάτια μου και πολύς πόνος άρχισε να υπάρχει στο κεφάλι μου απο το χαστούκι του.
Πόσο μίσος μπορεί να κουβαλάει μέσα του;
Τι τον ενοχλησε όταν μίλησα γι'αυτα τα άτομα;
Κάτι υπάρχει πίσω απο ολες αυτές τις πράξεις του.
ESTÁS LEYENDO
Απαγωγή στον έρωτα...
Novela JuvenilΈπεσα στην αγκαλιά του και τον έσφιξα πάνω μου αφήνοντας του ενα φιλί στο μάγουλο. Γ: Ευχαριστώ. Ευχαριστώ πολύ! Έμεινα στην αγκαλιά του και μετά κατάλαβα πως αυτό που κάνω δεν είναι και το πιο σωστό. Απομακρύνθηκα ελάχιστα και τα πρόσωπα μας είν...