Bölüm 1- Yeni Çocuk

330 12 6
                                    

Merhabalar sevgili okuyucular. Öncelikle hikayemi begenmenizi umuyor ve okuduktan sonra vote vermenizi istiyorum :)) Daha ilk kitabım olduģu icin fazla deneyimim yok fakat seveceginize inaniyorum. Iyi okumalar :)

Kulaklarımı dolduran alarm sesiyle uyandim.Yatakta bir o tarafa bir bu tarafa doğru kıvranıp duruyordum. Işte yine o lanet okul!
Her sabah o hiçbir şeye değişmediğim uykumu benden çalan o lanet okul...

Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Üstüme dar yırtık bir kot geçirdikten sonra üstümede omzu düşük, bol, üzerinde "Who Cares!"yazan tişörtümü geçirerek aşağıya indim. Annem mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Beni görünce "Günaydın Eylül" dedi. Bende kollarımı boynuna dolayarak onu kocaman öptüm "Günaydın Sultanım" dedim...

Okula gittiğimde sınıfımıza yeni bir çocuğun geldiğini gördüm. Umursamadım. Yenileri sevmezdim. Takmadım ve yerime Hande'nin yanına oturdum . Hande "Günaydın fıstık" dedi ve göz kırptı. Bu kızı seviyorum yaa... Hande "Şu yeni gelen çocuğa bir baksana , mübarek sanki dünyalı değil, taş ya bildiğin taş "dedi ve kıkırdadı. Kafamı yana çevirip çocuğa baktim ; koyu kahve gözleri, kumral saçları, ve muhteşem fiziği ve o kaslariyla Hande'ye katıldığımı fark ettim. Ama bunu ona söylemedim gereksiz bilgiler için ağzımı yoramazdım.

Çocuğun bana baktığına fark edince hemen gözlerimi kaçırdım. Içeri giren hocayla birlikte herkes ayaklandi. Hoca "Günaydin çocuklar " , Biz "Sağol" deyip oturduk. Hocamız sınıfa bir göz gezdirdikten sonra yeni çocuğu görüp "Kuzey di değil mi?" diye sordu. Yeni çocuk " Evet Kuzey" dedi ve başını salladı.

Demek adı Kuzey'di. Gerçekten soğuk bir adı vardı ve kendiside öyleydi tıpkı anlamının olduğu gibi. Hocayla konusurken ayağı bile kalkmamisti. Terbiyesiz diye geçirdim içimden. Herneyse yenileri sevmezdim, bu çocuğuda sevmediğim fazlasıyla açıktı. Uzun süredir çocuğu süzdüğümü fark ettim ve Hande'nin dürtmesiyle önüme dönüp dersi dinlemeye devam ettim. Artık ne kadar dinleyebiliyorsam...

Zilin çalmasıyla irkildim. Dersin yarısından beri uyuyordum. Hande" uyan hadi uykucu da gidip karnımızı" doyuralım dedi.
Şu an bu uykuma devam etmek istiyordum ve öylede yapacaktım. Hande'ye dönüp " Ben gelmiyorum sen git" dedim ve cevap vermesini beklemeden sıraya kafamı koyup uyumaya çalıştım. Karnımın guruldamasıyla birlikte daha fazla uyuyamayacağımı anladım ve ayağı kalkıl kantine inmeye karar verdim. Ayağı kalktığımda Kuzey denen çocugun hala sınıfta olduğunu gördüm. Sıraya birşeyler çiziyordu. Ona baktığımı fark etmiş olmalı ki bana döndü ve ismi gibi soğuk bakışlarıyla baktı. Ona dönüp " Bakmayı kes!" dedikten sonra kapıyı çarpıp aşağıya indim....

Umarın birinci bölümü beğenmişsinizdir. Vote vermeyi unutmayın lutfen :))

KUZEY'DE BIR EYLÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin