Part 4

158 11 0
                                    

Στέκεται μπροστά από την πόρτα του μπανιου κοιτώντας με έντονα.

«Είσαι καλά;» ρωτάει.

«Ναι Κριστίν.. Εγώ απλά.. Είμαι ταλαιπωρημένη.» λέω ψέματα και γυρνάω στον καθρέφτη πανω απο τον νιπτήρα.

«Δεν σε παρεξηγησαμε.. Δεν μιλάς έτσι συνήθως.» απαντάει εκείνη καθώς η αντανάκλαση της μέσα στόν καθρέπτη έρχεται πιο κοντα μου.

«Συγγνώμη που προσέβαλα την Μαίρη..» λέω.

«Ίσως πρέπει να πας σπίτι να ξαπλώσεις Ελινα...» προτείνει όταν φτάνει από πισω μου.

Ξεφυσαω πιάνοντας το κεφάλι μου ώσπου νιώθω ένα άγγιγμα στην πλατη μου. Γυρνάω απότομα κοιτώντας την νευριασμένη.

«Τι κανεις;!» φωνάζω.

«Είχες μια τριχα...»

«Σταματα να λες ψέματα Κριστίν! ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ!»

Πλέον ουρλιάζω όταν την αντικριζω και εκείνη κάνει ένα βήμα πίσω.

«Πας καλά κοπέλα μου; Μια τριχα σου έβγαλα τι λες;» ρωτάει απορημένη.

«Από τήν ώρα που γνωριστήκαμε αυτό κανείς! Όλο δικαιολογίες και μαλακιες! Δεν καταλαβαίνεις γαμώ ότι με φέρνεις σε δύσκολη θέση»

«Ελίνα ηρέμησε! Σταμάτα να φωνάζεις γίνεσαι παρανοϊκή εγώ απλά-»

«Εσυ απλά δεν έχεις σταματήσει να μου την πέφτεις από όταν γνωριστήκαμε! Μια να με κοιτάζεις όλη την ώρα στο παρτι, να με βοηθήσεις, με κερνάς την σοκολάτα και φέρνεις εδώ γκόμενα για αντιπερισπασμό! ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Σου ειπα 100 φορές είμαι στρέιτ.»

Τα μάτια της είναι υγρά.

Ένα βλέμμα απογοήτευσης εμφανίζεται στο πρόσωπο της καθως κουνάει αρνητικά το κεφάλι της.

«Δεν ήξερα ότι είσαι ομοφοβικη..»

Τι;

Δεν είμαι.

Στο λυκειο είχα φίλους γκέι.

«Απλά για να ξέρεις.. Όταν στο παρτι σου ειπα οτι δεν είσαι ο τυπος μου ήταν για να στο ξεκοψω εγώ Ελινα.» λέει και γελάω.

«Να μου ξεκόψεις τι Κριστίν;»

«Δεν ξέρω αν το κατάλαβες. Αλλά εσυ με κοίταζες συνέχεια. Και κάθε φορά το κανεις. Και το έκανα γιατί κάτι άρχισε να παίζετε με την Μαίρη. Αλλά εσυ.. Όσο όμορφη είσαι εξωτερικα τοσο σκατά είναι το μέσα σου.» λέει.

Skin To Skin (LGBT Love Story)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant