Trčala sam za Rynom dok je on istovremeno trčao za Harrijem.
"Ryan,stani!"
No izgledalo je kao da sam nijema,Ryan nije nimalo obraćao pozornost na mene. Trčala sam i trčala za njim,pokušavajući ga zaustaviti,no bio je prebrz za mene. Dovraga,zašto imam tako kratke noge?!
Ryan se iznenada zaustavio i skoro sam se sudarila u njega. Što se događa,zašto je stao? Možda se ipak opametio i odustao....
No pokazalo se da sam u krivu. Ispred Ryana je bio Harry....Stala sam pokraj Ryana,promatrajući što će se dogoditi.
"Hej,ti!!"Ryan je poviknuo na što se Harry okrenuo. Kad je ugledao Ryana napravio je nekakvu grimasu koja je izgledala kao mješavina ljutnje i zbunjenosti.
Harry je prekrižio ruke i naslonio se na svoj ormarić. Pogledao je Ryana hladnim pogledom.
"Opet ti...Što sad hoćeš?"Harry je rekao.
"Hoću da ostaviš Abby na miru!"Ryan je rekao na što se Harry zahihotao i odmahnuo glavom. Pogled mu je odlutao nakratko na moje lice,ali opet je pogledao Ryana.
"Žao mi je,ali ne mogu to učiniti..."Harry je odgovorio sa podsmijehom.
"Zašto?! Zašto to činiš Abby?"Ryan je upitao ljutito. Tijelo mu je bilo tako napeto,imala sam osjećaj da ako ga dotaknem da će eksplodirati.
Ukočila sam se kad je Harrijev pogled pao opet na mene.
"Nema posebnog razloga...."odgovorio je,a pogled mu je i dalje bio na meni.
Ryan je istupio pred mene,u zaštitničkom stavu.
"Slušaj Styles,ostavi Abby na miru!"Ryan je bijesno na što se Harry nasmijao.
Približio se Ryanu,unijevsi mu se u facu. "Ili inače što?"Harry je rekao samopouzdano.
Okrenula sam se prema Ryanu.
"Molim te,idemo!"šapnula sam mu.
Ryan me je pogledao i uzdahnuo.
"Dobro. Idemo."rekao je i uzeo me za ruku,vodeći me u suprotnom smjeru od Harrija.
Taman kad sam mislila da je sve napokon gotovo,čula sam Harrijev glas iza nas kako viče.
"Baš divno...Pustas curi da ti naređuje...Kako si samo nisko pao!"
Vidjela sam kako se Ryanovo lice smrklo,to sigurno neće izaći na dobro.Ryan se nedugo zatim naglo okrenuo i došao je do Harrija u brzini svijetlosti.
A zatim ga je snažno udario u lice,što je Harrija iznenadilo pa je pao na pod.
Dotrčala sam do Ryana.
"Oh moj Bože..."procijedila sam kad sam ugledala Harrijevo krvavo lice.
Ne mogu vjerovati da je Ryan ovo učinio.
A izgleda da je i Harry iznenađen.
Držao je se za lice i šokirano je buljio u Ryana. Ryan je cucnuo do Harrija i unio mu se u facu.
"Nisko je od tebe to kako se odnosis prema ovoj djevojci! I zapamti,da je nisi više taknuo!"Ryan je rekao i ponovno se uspravio.
A zatim me je uzeo za ruku i povukao dalje u hodnik.
Kad sam bila sigurna da nas Harry ne može čuti, napokon sam se oglasila. "Ne mogu vjerovati da si to napravio."
"Dobio je što zaslužio..."Ryan je odgovorio sa trackom ponosa u glasu.