~9.~

568 25 5
                                    

*Abby*

Kako sam se približavala plaži, postajala sam sve nervoznija.

Stvarno ne znam što mogu očekivati kad dođem tamo,samo se nadam da je to Ryan.

Mislim,tko bi drugi mogao biti?
Znam još jednu osobu koja bi mogla poslati ono pismo,ali bojim se i pomisliti da je to on.
Zato ću samo isključiti ove negativne misli.

Huh,stigla sam na plažu.
Na plaži nije bilo nikoga,ali ono,baš nikoga. Na čas sam pomislila da se netko zeza sa mnom.

A onda sam u daljini čula nekakav glas kako pjeva..

"Staring out,at the rain,with a heavy heart...It's the end of the world in my mind..."

Jasno sam mogla čuti muški glas kako pjeva. Tko god da pjeva,ima jako dobar glas. Predobar glas.
Krenula sam prema mjestu odakle se čuo glas.

"Then your voice pulls me back,like a wake up call...
I've been looking for the answer,somewhere...
I couldn't see that it was right there.
But now I know what I didn't know.."

Napokon sam ugledala osobu koja pjeva. Oči su mi se raširile od šoka.
On pjeva? ON PJEVA??!

Ni u najluđem snu ne bih pomislila da Harry Styles,koji me je godinama zlostavljao,pjeva sladunjave pjesme.

Stajala sam smrznuta na mjestu i buljila u prizor ispred sebe.

Ispred mene,Harry je stajao sa gitarom. Svirao je i pjevao pjesmu,a oči mu ni jednom nisu napustile moje lice. Gledao me je sa očitim zadovoljstvom na licu.

Iza Harrija je bila prostrta velika deka za piknik,a na njoj je bilo puno hrane i pića.
A oko deke je bilo postavljeno mnogo svijećica koje su stvarale oblik srca.

"Because you live, and breath.
Because you make me believe in myself,when nobody else can help.
Because you live girl,my world,has twice as many stars in the sky.."

Završio je s pjesmom,i odložio je gitaru na deku.
A onda mi je prišao bliže sa smiješkom.

"Sviđa li ti se iznenađenje?" upitao me je s vedrinom u glasu.
"Ja...uh...um...." odjednom sam izgubila dar govora.
Što mi je??!

"Slatka si kad zamuckuješ." komentirao je,na što sam dobrano pocrvenila.
Okrenula sam glavu u stranu,jer sam znala da ne mogu biti prisebna dok me tako gleda.

"Zašto ovo radiš?" upitala sam nakon pola minute šutnje.
Još uvijek nisam skupila hrabrosti da ga pogledam u oči.

"Misliš,zašto sam ovo sve priredio? Ili zašto si zbog mene pocrvenjela?" upitao je,očito uživajući u mojoj reakciji.

Moj zlostavljač-moja ljubavDonde viven las historias. Descúbrelo ahora