Aldatiyo Beni :(

37 1 0
                                    

         Doğum gunumden bir gun sonra soyledigim gibi site maçimiz vardi. Gittim oraya.

       Bir kiz geldi yanima. Sen şahinin sevgilisi değil miydin dedi. Evet dedim. Şahin seni gizemle aldatiyor dedi. Şok oldum gozlerim doldu. Sana inanmiyorum dedim kalktim yaninda aglamaya basladim.

       Şahinin takildigi her zamanki kose vardi. Ordan gecip eve gidicektim. Kosede gizemi ve sahini kol kola gulerken gordum. Aglayarak gittim yanlarina. Şahin hayirli olsun yengemiz mi dedim. Ikisi birden dalga gecer gibi gulduler. Sahin 20 yasindaydi gizemde 20 yasindaydi. Kiz bu ufaklik kim dedi o an bitti hersey benim icin.

      Şahin tuttu beni sahile goturdu. Ilk once aglamadan once sus beni dinle dedi. Bu kiz bizim yan komsumuz dedi. Bi gun aradi beni kanka cok kotuyum dedi gittim yanina sinem. Sonra noldu dedim. Gittim yanina agliyordu dedi. Sevgilisinden ayrilmisti iciyodu sarhostu dedi. Eee dedim aglarken. Sonra gecenin bir yarisiydi atladi denize dedi . Gittim kurtardim dedi. O dakika optu beni asik olmus bana dedi. O gunden beridir asik bana dedi. Sende cikmaya mi karar verdin dedim . Hayir sacmalama dedi , suan sevgilim oldugunu biliyor dedi. Ama bana sicak davraniyo dedi. Birden tuttu elimden surukledi beni. Goturdu gizemin yanina. Elimi sikica tutarak gizem bak sevgilimle tanis dedi. Imali imali gulerek sıktı elimi. Sonra sahin gel seni eve birakiyim dedi. Giderken kim soyledi sana bunu dedi . Ilayda soyledi dedim. Peki sen gizemle ilaydanin kardes oldugunu biliyomuydun dedi evet dedim. Peki nasil inandin dedi gulumseyerek yuzume. Tuttum sıkıca elini, Seni seviyorum sen git burdan artik dedim git dedi. Bu daha 3. Bulusmamiz oldugu icin ilk kez el ele tutusmustuk :)) gulumseyerek eve gittim.

TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin