4.

17 2 0
                                    

Multimedia: Hiranin elbisesi.
Iyi okumalar ♡

Eve geldiğimde hemen duşa girdim.Sıcak suyun ardından üzerimi giyip mutfağa indim.Bişeyler atıştırıp salona tam geçecektim ki telefonum çaldı.Arayan kişiye baktım.Sıla

"Efe- lafımı kesti.

"Hemen giyinip bize gel.Güzel bişeyler giy.Mesela siyah-beyaz elbiseni.Ama hemen gel."

Dedi ve kapattı.Manyak mı  bu kız?

Yeniden aradım.

"Sıla? Iyimisin noluyo kızım?"

"Ya soru sorma dediğimi yap" dedi ve kapatti.

Allah allah.Iyi peki.Hemen yukarı çıktım ve siyah-beyaz elbiseyi üzerime geçirdim.Siyah botlarımı da giyip saçımı düzleştirdim ve at kuyruģu yaptìm.Ince bi eyeliner sürüp hafif rimel ve parlatıcıyla hazırdım.Çantamı alıp içine lazımlıkları koydum.Arabamı  anahtarlarını da alıp dışarı çıktım.

Sılalara geldiğimde kapıyın önündeydi.Hemen arabama binip kemerini taktı.

"Anlatıcakmısın artık?" Dedim ona dönerek.

"Sen bara sür orda anlatıcam."dedi ve şirince gülümseyip kaşlarınla yolu gösterdi.Bende derin nefes alıp bara sürdüm.

Geldiğimizde park edip indik.Sıla beni kolumdan tutup barın içine soktu.Onun baktıgı yere baktiğimda Ares ve biri daha bize el sallıyordu.Sıla hemen yürümeye başladığında bende peşine takıldım.Yanlarına geldiğimizde Sıla hemen bana döndü ve

"Hira bak bu Selim.Selim buda Hira" dedi ve Selim bana elini uzattı.

"Memnun oldum" dedi ve gülümsedi.Tatlı gülümsemesi vardı.Gamzeleriyle.

"Bende" dedim ve gülümsedim.

Sıla hemen Aresin yanına geçtiginde bende Selim yanına oturmuştum.

"E ne içiyorsun?" Dedi bana Selim ve gülümsedi.Hadi ama bende niye bukadar derin Gamzeler yok?

"A şey bira olur sanırım " dedim ve bende gülümsedim.

Elini kaldırdı ve garsonu çağırdı.Siparişleri söylediktem sonra laflamaya koyulduk.Biralar geldiğinde bi yudum alıp yerine bıraktım.Bira içiyordum.Ama çok fazla değil.

Biraz zaman geçtikten sonra izin isteyip yanlarımdan ayrıldım.Içerisi çok fazla boğumuştu.Sigara,Ter içki kokusu çok fazla gelmişti.

Bardan çıktığımda derij bi nefes alıp ciğerlerime doldurdum.Biraz daha durduktan sonra tam içeri gidiyordum ki biri ağzımdan tutup hızla duvara yasladı.

Gözlerimi açtığımda bu Aras tı.Noluyo ya ne istiyor bu benden?

Debelenmeye başladığımda beni daha fazla duvara yasladı.

"Elimi çekicem eğer bağirırsan pişman olursun." Dedi ve delici siyah gözlerinle beni korkutmaya başarmıştı.

Hızla kafamı sallayıp elini çekti.

"N-Ne istiyorsun benden?" Dedik allah kahretsin ki kekelemiştim.

"Kimsin sen? Beni neden takip ediyorsun?" Dedi soğuk sesle.Ürpermiştim.

"Seni takip etmiyorum." Dedim evet onu orda görmüştüm ama arkasından gitmemiştim.

"Seni arabamda gördüm.Bana bak kızım eğer seni birdaha yakınlarımda görürsem kötü olur! Anladın mi?." Dedi sinirli sesle.

"Ben takip etmiyordum. Sadece gördüm o- lafımi böldü.

"Kes! Ben diyceyimi dedim.Seni uyarıyorum.Benden uzak dur!" Dedi ve benden uzaklaşıp dik dik bakarak gitti.

Takip? Ben takip falan etmemiştim ki? Ne saçmalıyor bu.Korktum.Evet ama.Neyse Sılaya eve gittiğimi bildiren bi mesaj atıp hemen bardan çıktım....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GörünmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin