1.

36 3 0
                                    

Gözlerimi sabahki alarmın sesiyle açtım.Alarmı durdurdum ve yavaş yavaş aya kalktım.Yatağımı düzelterek banyoya gittim.İşlerimi hallederek dolabın karşısına geçip formamı giydim.Saçlarımı da tarayarak hafif rimel sürdüm.Çantama ihtıyaç malzemelerimi ve kitaplarımı koyup ayama siyah vanslarımı geçirdim.Arabama atlayıp okulun yolunu tuttum.

Park edip arabamdan çıktım.Yürürken arkamdan adımı duyar gibi oldum ve döndüm.Evet doğru bu Sılaydı.

"Hiraa" dedi ve üzerime atladı.

"Sıla? Noluyo dur." dedim ve onu üstümden çektim.

"Ah kızım..oh iyisin dimi?" dedi ve bana dokunmaya başladı.Ellerini üzerimden çektim.

"İyim.İyim noluyo sabah sabah?" dedim ona bakarak.

"Çok kötü bir rüya gördüm kızım.Ohh çok şükür iyisin" dedi ve bana sarıldı.Tabi bende ona.

"Hadi gel sınıfa çıkalım en iyisi" dedim ve beraber sınıfa çıktık.

Sınıfın kapısının yanında duran Aresi Sıla görünce hemen ona gitti.Arkadan ben bakarak.Ares ona, o da Sıla sımsıkı sarıldı.Ve Ares gözlerini bana dikti.Bende gözlerimi kaçırdım.

"Ne o cadı seninde mi canın çekti?" dedi yamuk sırıtışıyla.Hemen kafamı ona çevirdim tabi.

"Ne diyosum sen be? İşine bak.Çekil önümden" dedim ve tam geçerken önüme geçti.

"Aaaa..bırakmam.Gel sarılalım gel" dedi ve bana sarılmaya kalktı.Tabi bunu yaparsam kendime yediremezdim.

"Uzak dur benden Ares! Dokunma bana" dedim geri geri adım atarak.

"Ya korkma sadece sarılıcam.Yemeyiz seni cadı" dedi ve pis pis sırıttı.Çok güzel gülüyordu ama onu silmem lazım.İnadına yapıyor gibi birde.

"Ares! Defol! Dokunma bana?! Ve bidaha sakın ama sakın bana cadı deme duydun mu?!" dedim bağırarak.Sinirlerim bozulmuştu.Ona sarılmak istiyordum ama yapamazdım.Daha çok bağlanırdım.

Bunu beklemiyordu.Affalamıştı.Onu ittirerek sınıfa girdim.Bi kaç kişi bize bakıyordu ama sonra önlerine döndüler.Çantamdan kitaplarımı çıkardım ve sırama koydum.Kulaklıklarımı taktım ve müzik dinlemeye başladım.

Ona herşeyden çok sarılmak istiyordum.Ama yapamazdım.O başkasına,özellikle en iyi arkadaşıma aşık ken ona sarılıp.Kokusunu içime çekerek daha fazla bağlanamazdım.Olmaz.Yapamam.Gururumu ayaklarımın altına alamazdım.Onu hayatımdan silmek istıyorum ama yapamıyorum.Gülüşünü gördükçe içim kıpır kıpır oluyor.Güneş gibi doğuyor.Siyah gözleri sankı derin dipsiz bi uçurum gibi kendine çekiyordu beni.Hergün onu görmek, yanında olmak istiyorum ama yapamazdım.

Kafamı salladım ve kulaklıklarımı çıkardım.Çantama koydum ve bu sırada hoca girmişti.Ares sırasında Sılaysa yanımda bana bakıyordu.

"Hira? İyimisin? Bak ben öz-" lafını sonunu anladığım için böldüm.

"Hayır.Özür dilemene gerek yok.Bu aralar sinirlerim bozuk.O yüzden atarlandım.Onun suçu yok" dedim ve zoraki gülümseyip ona baktım.

"Tamam peki" dedi oda içten gülümsemeyle ve önümüze döndük.

***
Okul çıkışı Sılayla beraber bi kafeye geldik.Kahvelerimizi söyledik ve konuşmaya başladık.

"Evet.Benim 70.Senin?" dedi Sıla.Ingilizce sınavından puanları konuşuyorduk.

"90" dedim ve arkama yaslandım ve iç çektim.

"Kızım sen çalışmadan nasıl bukadar alabiliyorsun?" dedi ve bu arada kahvelerimiz gelmişti.Bi yudum aldık ve gülümsedi.

"Çalışmıştım ya." dedim ve güldüm.

"Yah.Tabi.Evde yataktan dışarı çıkmıyorsun.Ben seni bilmiyorum mu?" dedi ve güldü.

"Yatakta çalıştım" dedim ve ikimizde kahkahalara boğulduk.
Sonra arkadan bir el Sılaya dokundu ikimizde gelen kişiye baltığımızda.Ares.

"Neye gülüyorsunuz?" dedi gülümsemesiyle.

"Hiç.Gelsene canım" dedi Sıla ve yana kaydı.Ares onun yanına oturdu ve kolunu omzuna koyup yanağından bi öpücük aldı.

"Ihhmm..ıhmm" hafif öksürdüm
"Ben kalkayım artık sonra haberleşiriz Sıla" dedim ve kalktım.

"Ama Hi- lafını böldüm

"Sonra konuşuruz.Görüşürüz" dedim ve gittim.

Dayanamazdım artık.Sarılmalarına.Gülüşmelerine...

Evet birinci bölüm umarım beyenizrsiniz.Öpüldünüzz

Yorumlarınızı lütfen bildiriniz :)!

GörünmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin