Hur snygg kan man va?

245 5 4
                                    

Hejsan! Tänka skriva kanske 2-3 kapitel nu ikväll då jag är ensam hemma till kl. 22.00. Har inget att göra så varför inte lixom :D Aja här kommer ett kapitel :) Ps. har en ny dator (Macbook Air13) så det är lite nya knappar och sånt men får se om jag hittar alla, haha)

~Alvas perspektiv~

-Vilken film vill du se?, frågade Luke mig med en varm och mjuk röst.

-Ehm....Vad finns det? svarade jag med en pipig och låg röst.

"Allarligt Alva? vad finns det? Det låter ju fan som att jag ska beställa mat eller något! Gaahh stupid me!"

Luke skrattade till och höll dom 2 filmerna han hade haft i händerna närmare mitt ansikte.

"Herregud Alva vad tänker du med!!!??"

Jag känner hur blodet stiger upp i huvudet men kollar ändå på dom två filmerna framför mig.

-hmmm.....The last song! säger jag med en röst så att bara Luke ska höra mig.

Men tydligen hörde dom andra mig också och suckar högt.

-Jag som ville se need for speed! Gnäller Thomas och tittar bedjande på mig.

-Det är okej för mig......säger jag försiktigt och Luke kollar på mig med sina choklad bruna ägon.

-Bra! säger plöttsligt Thomas och rycket filmen ur Lukes hand.

-Nej Alva valde The last song och då blir de den! sa Luke sträng och sprang fram och satte i filmen innan Thomas hunnit fram.

~30 min senare~

Jag och Luke satt i den lilla soffan medans dom andra satt på golvet en bit bort lite närmare tvn. Plöttsligt kände jag en arm vila vid min nacke och jag röck till. Jag kollade mot Luke men han såg bara tillbaka med ett flin. Jag kan inte klaga på att ha Lukes varma arm vid min nacke, men lite obekvämt var det iallafall.

Jag kände hur mina ögonlock blev tunga men höll mig vaken ändå. Utanför hade mörkret lagt sitt mjuka täcke över gräsmattan och jag kunde se en klotrund måne lysa i den stora polen utanför. Jag gav ifrån mig en stor ljudlös jäsp och lutade mig mot axelstödet på min vänstra sida. Plöttslogt kände jag hur någons varma, mjuka armar drog mig till sig och utan att hinna tänka låg jag lutad mot en varm bröstkorg.

Jag kunde känna Lukes varma, mjuka läppar placera små fjäderlätta kyssar på min hals.

Jag rös till och kände hur mina kinder blev varma och hur hela kroppen pirrade.

Visst hade jag kysst killar förut och vilat i deras knän men det här var något annorlunda. Med Luke kunde jag vara lugn och känna mig trygg.

Luke fortsatt placera dom underbara små kyssarna på min hals och magen pirrade. Plöttsligt hördes ett högt host och jag vände mig fort om.

I dörröppningen stod ingen mindre än killen med det läskiga flinet.

-ehhhömm...Jasså här sitter ni och myser, Får man vara med? frågade han och hans flin växte på läpparna.

-Javisst! svara luke och jag glodde på honom med ett ansiktsutryck som "Är du inte klock? ska ni båda sitta och pussa på mig nu?!"

Luke började as flabba åt min min och detsamma gjode killen i dörröppningen. I den sekunden fattade jag att han hade skojat och jag andades ut.

-Aldrig att James skulle få så lite som att peta på dig. sa Luke och log ett varm leeande som fick mig att smälta.

Jag log tillbaka och James suckade.

-ska ni se den där skitfilmen eller får jag byta? Frågade han och gick mot soffan vi satt i.

Jag kände James händer på mina axlar och strax därefter hördes en fet, tydlig bitchslap.

-Varnade jag dig inte? sa Luke med ett busigt flin när James låg på golvet och gnällde om hans "perfekta" ansikte.

-Vi går upp så får du titta på vad bäst du vill, sa Luke och tog tag om min hand.

"Upp? Vad ska vi göra där?" tänkte jag oroligt men följde med upp endå.

~20 min senare~

-Haha, här är jag när jag var 12 och fick min första bandyklubba. Skrattade Luke och visade mig ett foto på en liten pojke med världens största flin och sprutande glädjetårar.

-haha, du va snygg redan då. skrattade jag men tystnade snabbt.

"Asså vad tänker du med Alva!!??? Du var snygg redan då! asså guuuuud, vad ska han tro om dig igentligen??"

-Så du tycker jag är snygg?, frågade Luke med ett sexigt flin och flyttade närmare mig.

-asså....j...ja, stammade jag fram och mina kinder hettade till för säkert tionde gången ikväll.

Jag tittade ner på mina händer där vi satt i sängen för att försöka dölja rådnaden. 

Efter ett litet tag kände jag en varm hand hunder min haka som gjorde att jag vände upp huvudet och möttes av Lukes varma ögon.

-Så du skulle inte ha något emot om tog av mig tröjan? Det är så varmt här inne. sa han med ett ännu sexigare flin och mina kinder exploderade nästan.¨

"Ja! Jag skulle totalt göra bort mig och allt skulle förstöras!" -Ehhmm...Okej, var allt jag kunde pipa fram.

Luke drog av sig tröjan och hans muskulösa, vackra magrutor synder tydligt. "asså hur snygg får man va?" tänkte jag och rådnade ännu en gång när han vände mitt huvud för att möta min blick. Sakta böjde han sig frammåt och jag kunde inte göra annat än att göra detsamma.

Plöttsligt snuddade våra läppar varandra och möttes i en mjuk kyss.

Luke släppte min haka och placerade ena handen på min vänstra höft och den andra vid min nacke.

Efter ca 30 minuters mysande (ni vet nog vad det innnebär, inget sånt där....men ja det jag skrev om) så knackade det på dörren och in kom........

MOHAHAHAAH! Vet att de va taskigt men ideerna lixom gick och la sig helt plöttsligt. haha, nej men jag har ingen aning om vem som ska komma in? Och med det menar jag igentligen "HJÄLP MIG! VEM SKA KOMMA IN GENOM DÖRREN????" Haha typ så. Men snälla hjälp!!

Och medans vi ändå håller på han jag ju berätta att mitt mål är 1K READS på den här boken ;) Skulle vi kunna nå det innan min födelsedag? (17e april) Skulle bli så sjuuuukt glad då så....Sprid gärna boken :)

Hur bra var kapitlet från 1-5? Har ingen aning om ni tycker att det är en sån bok som man kan sitta och läsa i timmar eller om det är en som man bara läser nån gång ibland bara för att ingen annan har uppdaterat sin bok. Aja kommentera så kommer det kanske ett till kapitel lite senare ;) Puss o kram /Amy

In Love With A BadboyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora