te amo, my girlfriend

100 9 5
                                    

"Minmin, şuradaki dükkandan ikimiz için de kar küresi alalım mı?" dedi kız olan. Ama zaten sevdiğinin olur diyeceğini biliyordu. Çünkü o, biricik sevgilisine asla kıyamazdı. Oğlan sevgilisine tutması için elini uzattı. Beraber dükkana doğru yol almaya başladılar.
Kız olanın kalbi bir yavru kediyi canı pahasına kurtarabilecek kadar kadar güzeldi. Oğlan da zaten onun güzel kalbine, gülümsemesine ve her onu gördüğü zaman parlayan gözlerine aşık olmamış mıydı?
Tam dükkanın önüne geldiklerinde ara yoldaki, arabaların arasında kalmış kedi dikkatini çekti kızın. Kedinin bir an önce ordan uzaklaşmasını bekledi, ama yavru kedi sol patisindeki yara yüzünden hareket edemiyordu. Kız, o an bu minik yavru kediyi kurtarmayı kendine görev bellemişti. Sevgilisinin dükkana girdiğini ve çoktan kar kürelerine bakmaya başladığını fark edince haber verme gereği duymadı. Zaten iki dakikada kediyi kurtarıp sevdiğinin yanına geri dönmeyi planlıyordu. Peki her zaman planladığımız şeyleri mi yaşarız?

Kız bir kamyonun  kediye doğru geldiğini görünce hemen yol ortasına koştu. Kedinin yanına vardığı gibi onu kucağına aldı. Kamyon çok yaklaşmıştı ve kucağındaki kedi daha minnacıktı. Aklına gelen fikirle dükkana doğru bağırmaya başladı."MİNHO, KEDİYİ SANA YAVAŞCA ATACAĞIM. LÜTFEN SOL PATİSİNE DİKKAT ET SEVGİLİM"

Minho duyduğu sesle dükkanın dışına çıktı ve kucağında kediyle yolun ortasında kalmış sevdiğine baktı. Beklemediği bir anda kız, kediyi oğlana atınca ilk önce afallasa da hemen kediyi dikkatlice tuttu.Tabii ki oğlan tam o anda yaşanacak felaketten habersizdi. Eğer kötü şeyler olacağını bilse, sevgilisini oraya gönderir miydi?

Kamyon şoförü yolun ortasındaki kızı fark edince frenlere bastı ve kamyonu durdurmaya çalıştı. Ama nafile. Kamyonun önü çoktan kızın narin vücuduna çarpmıştı.. [26.10.2019]

Minho neredeyse her sabah kabuslarla uyanıyordu. Tam atlattım dediğinde başka bir kabus Minho'nun gecesini zehir ediyordu. O gün ki olaydan kendisini sorumlu tuttuğu için hâlâ yaşıyor olmayı hazmedemiyordu. O gün, canından çok sevdiği hayat arkadaşını yanından ayırmasaydı herşey daha farklı olabilirdi. Şu an ağlayarak eski fotoğraflara bakmak yerine, sevgilisini doya doya öpüp kokusunu içine çekebilirdi. Bir çok kez kız arkadaşının yanına gitmeyi denedi. Ama eski arkadaşları ve ailesi yüzünden hâlâ bu cehennem hayatı yaşamaya devam ediyordu. Bu kabusla tekrardan kendine, sevdiğinin yanına en kısa sürede gideceğine söz verdi.
                       Desastre!
              
               

postre! || lee minhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin