"Acaba bizim çocuğumuz olursa kime benzer Minmin?" Oğlan sevgilisinin sorusunu kıkırtılar eşliğinde cevapladı "Ne o meleğim, yoksa bir anda bebek mi istemeye karar verdin? Eğer verdiysen bu işe olumlu baktığımı biliyorsun." göz kırpmayı da ihmal etmedi.
Kız utandığı için sevgilisine biraz daha sokuldu ve en güvende hissettiği yere, göğsüne yumuşak bir şekilde vurmaya başladı. "YA! SANA BENİ BİR DAHA UTANDIRMA DEMEDİM Mİ?
Oğlan kahkahalar içinde sevdiğinin yumruk yapmış olan ellerini tuttu ve minik öpücükler kondurdu "Hoşuna gitmediğini söyleyemezsin ama."
Kız çimenlerin üzerinde yatan sevgilisinin üzerine çıktı ve kafasını tekrar göğsüne koydu. Oğlan uzun kollarıyla kızı sarmaladı."Bakın, bu son uyarışım Minmin Bey. Beni bir daha utandırırsanız sizinle sonsuza kadar küserim." Yavaş yavaş saçlarını okşamaya başladı. Oğlan tabii ki yine durmadı. "Ama bebeğim, sen daha demin demiyor muydun çocuğumuz olursa nasıl olur diye.Eğer seni bir daha asla utandırmayacaksam bebeğimiz nasıl olacak?"
Kız hemen oğlanın üzerinden kalktı ve koşmaya başladı. "ÇOK KÖTÜSÜN!" koşarken bir yandan da ayakkabılarını onun peşinden gelen sevgilisinin kafasına atmaya çalışıyordu. Oğlan gülerek kafasına doğru gelmeye çalışan ama hiç bir şekilde yaklaşamayan ayakkabıları aldı ve kıza seslendi. "Iskaladınnn.HEY.DUR.HARİN DAİKKAT ET!" ama oğlanın söyledikleri için artık çok geçti. Kız çoktan önündeki taşa takılmış, kafasını asfalta çarpmıştı. Son gördüğü şey ise ona doğru gelen endişeli sevgilisiydi.. [26.08.2019]Minho bunun yine bir kabus olduğunu biliyordu. Ama son zamanlardaki kabusları öncekilere hiç benzemiyordu. Önceden hep kötü anılarını görürken artık güzel anılarını kötü bir şekilde görüyordu. Aklına hemen bir önceki kabusunda koluna yaptığı şey geldi. Hemen sol kolunu açıp baktı. Evet, hâlâ kesikler vardı ama neden hiçbir şey hatırlamıyordu? Kendini zorladı ve hatırlamaya çalıştı. Sadece yine her zamanki gibi sevdiğinin öldüğünü görüyordu. Ötesi yoktu.
antojo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
postre! || lee minho
FanficBugün benden gideli 278 gün oldu sevgilim. stray kids,,lee know & angst au! g×b