This is where it all started

329 9 2
                                    

Buvo pirmadienis. Tamsus pirmadienis. Kaip kiekvienas pirmadienis. Bet šį kartą šiek tiek kitoks.

Ėjau į mokyklą su draugėmis Džio ir Kate, kaip ir kiekvieną dieną.

- Ir vėl pirmadienis. - vos ne pro ašaras ištaria Džio.

- Nenumirk tik - su plačia šypsena ištariu aš.

- Va, jau ir mokykla! - sarkastiškai sušuko Kate, - Ei žiūrėk naujokas!!!

- Oooo... supistas pankas! - juokėsi Džio.

Ištikrųjų, jo išvaizda buvo šiek tiek kitokia negu visų. Mėlyna skiauterė, plėšytos kelnės, kerzai. Atrodė kaip visiškas nelaimelis. Žiūrėjau į jį tol kol jis suvokė, kad į jį spoksau ir pagavo mano žvilgsnį. Jis nusišypsojo aš taip pat.

- Graži šypsena. - sušuko jis.

Aš tik stovėjau įsitempus.

- Frost?!FROST?! - surėkė abi kvailiukės.

- Girdžiu!

- Prieš minutę negirdėjai! Tik nesakyk kad tau patinka tas supistas pankas! - iš pykčio vos nesprogo Džio.

- Ne. Tikrai ne! - keista, visada stengiausi įtikti draugėms nors mes visiškai neturėjome jokių vienodų pomėgių. Bet vaidinau toliau tokia kokios jos norėjo.

- Ah! Gerai! Mes su Kate einame į klasę! Eini kartu ar ne?! - "pff bjaurybės".

Po pamokų:

Mane paliko po pamokų. Ištisą pusvalandį rašiau nepadarytus namų darbus kol neišgirdau mažų akmenėlių barbenimo į langą. Nebeiškentusi priėjau prie lango. Tai buvo jis, tas pankas kurį mačiau ryte.

- Ko tu nori?!

- Gražuuolės vardo ;P.

- Dink!

- Atsisakau kol nesulauksiu vardo!

- Aš vardu Fr..

- Ne, aš iš antro aukšto atsakymo išgirsti nenoriu.

- Tai ko tu nori?!

- Tik vardo mieloji ;P.

Jis gal durnas? Stengiausi suprasti ko jis nori kol pats pasirodė klasėje.

This is my lifeWhere stories live. Discover now