part 6 - karşılaşma

1.1K 71 9
                                    

Medyada bizim dörtlü var ;) bundan sonra daha sık bölüm yazıcam oy ve votelarını eksik etmeyin...

" bütün bunlar benim yüzümden of hayal ne diye seni bırakırım ki " 

evde başıma üşüşmüş ve beni sorgulayan üç adet ajanla beraberim !! evet şaka falan değil. elif cem ve doğuş başımda dikilmiş ve açıklama bekliyorlar. tamam bence oldukça fazla abartıyorlar alttarafı en az  50 kişilik bir kavganın içinde kalmıştım ve omzum hafifçe sıyrılmıştı ne kadar kötü olabilirki ?

" senin yüzünden değil elif ben götürseydim hayali böyle olmazdı " üzüntüyle başını öne egen doğuş çok masum görünüyordu. 

" nayır kara murat benim " diyip gülmeye başlayınca üçünün delici bakışlarını üzerimde hissettim. bence bu gayet komikti. ben gülerken diğerleri öldürecekmiş gibi baktıktan sonra gitgide kahkahamı hafifletip sonunda sustum. peki onları ikna etmem oldukça zor olmuştu ama sonunda ikna olup sustular. 

dün akşam eve geldiğimde rüyamda görkemi görürüm ümidiyle yatmıştım ki sabah kalktığımda deliksiz uyuduğumu farkettim. oysa ne hayellerle dalmıştım ühühü

uyandığımda henüz 8 olduğunu farkettim. telefonuma baktığımda  elfin 1 kez aradığını gördüm. vay be sadece 1 kere mi aradı yani oysaki ısrarla aramasını beklerdim. hain komşu asfsgj

geri aradıgımda kahvaltıya gelecegini söyleyip telefonu suratıma kapattı. oysa kafamda bahaneleri oluşturmaya başlamıştım  omzumu görmesini istemiyordum. tamam ergeç öğrenecekti ama o an hazır hissetmiyordum.

aynanın önüne geçip omzuma baktım omzumun başından koluma kadar sarılıydı dolabımdan şalımı kapıp beceriksizce örtükten sonra kilimin üzerine kuruldum. çok geçmeden muhteşem üçlü kapımda bitti. sonrası sorgulma faslı.

sorgulama bittikten sonra yanlarında getirdikleri simit poğaçadan parçalar koparıp ağzıma atıp ayranmı yudumlamaya başladım. o sırada cem ;

" ee hayal ağzından salyalar akıtan şu çocuğun adı neydi ? " dedi sırıtarak.

sen ciddi misin bakışlarımı yollarken sorusunu cevapladım " görkem "

" bizim bildiğimiz görkem mi ? " dedi doğuş.

" yok bu farklı. lan işte bu mahallede oturan " diye cevapladım.

elif bunun üzerine sırıtarak " valla hoşlanmakta haklısın taş gibi çocuk "

" neeee hoşlandığımı kim söyledi yok öyle bişey daha dün tanıştık be " diye sırıtan elife cevap verdim.

cem " hadi ama hayal  itiraf et. ilk görüşte vuruldun hjdfshsd " deyip elife eşlik etti. ben onlara aşık olmadığımı söylerken doğuş ciddi bir şekilde 

" kapatın şu konuyu hoşlanmadım diyorsa öyledir. " dedi.

biz kahvaltımızı çoktan bitirmiş sohpete dalmışken, elif 

" eee hayal biz gidecegimiz üniversiteye çoktan karar verdik. sen ne yapmayı planlıyosun ? yoksa ev hanımı falan mı olcaksın asggsj " 

elif daha önceden söylediği gibi tıp fakültesini tercih edecekmiş. cemse edebiyat fakültesinde tercümanlık bölümüne gitmek istiyormuş.  söylediğine göre şimdiden ingilizce ve fransızcayı akıcı bir şekilde konuşuyormuş. doğuş da eğitim fakültesinde güzel sanatlar bölümüne gitmek istiyormuş.

bi an onlar böyle söyleyince ciddi misiniz bakışlarımı attım. ne de olsa en yakın arkadaşlar yani hepsinin aynı yeri tercih edeceğini düşünmüştüm. onlarsa çabucak meslek kazanmak istiyorlarmış. bu mahallede çoğunluk, çocuklarını (başarılı olanlar )her ne pahasına olursa olsun okutma çabasındalar. 

" bilmem daha karar vermedim "

" kızım yakında tercihler başlıycak hemen karar vermessen ev fakültesinde halı süpürme bölümünde okursun bak gdvagha " 

elife cevap vermem uzun sürmedi " biraz daha konuşursan insan doğrama tekniklerini üzerinde uygularım " dedim.

biz biraz saha atıştıktan sonra cem, bugünde aynı sokağa gidecegimizi söyledi. eşyalarımızı toplayıp evden çıktık. ikinci kere geldiğim sokağa baktım. bizim mahalleden çok farklıydı cidden. çok katlı binalar, rengarenk dükkanlar ve boydan boya sanatçıların doldurduğu aydınlık sokağı .

eşyalarımızı yerleştirdikten sonra şarkıya başladım iki üç şarkı aralıksız söyledikten sonra küçük bir ara verdik insanlar gelip hepimizi tebrik ettikten sonra gidiyorlardı. tabi kılıfımızda parayla doluyordu bu arada. biraz daha sohpet ettikten sonra 4. parçaya başladık. bu şarkıda sadece benle doğuş  başladık.

şarkımız duman içerim ben bu akşam ;

kendime geldim geleli dostlar 

olamam kimseye düşman

hiç şüphem yok kefenim sağlam 

içerim ben bu akşam

içerim ben...

devam etmem gerekiyordu ama ben heyecandan donup kaldım çünkü karşımda görkem durmuş ve beni alkışlıyordu.

ajanın kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin