0.2

1.8K 245 55
                                    

•EunJi ve Chorong karakterleri APINK grubunda yer alıyor.•

Baekhyun'un Ağzından;

Baharın gelmesiyle hemen hemen her gün arkadaşlarımla dışarıda oyun oynuyordum. Bisiklet sürüyordum.

Kasabamız küçük olduğu için herkes birbirini tanıyor burada. Akrabalıklar fazlasıyla var. Bu yüzden herkes barış ve huzur içinde yaşıyor. Ya da öyle sanıyorlar...

Yine Eun Ji, Chorong ve Chen ile dışarıdaydım. Saatlerce kasabada bisiklet sürdükten sonra yorulduğumuzu anlamıştık. Chorong'ların evinin bahçesine oturmuş uzun süredir sohbet ediyor ve bir yandan Chorong'un annesinin hazırladığı kurabiyelerden yiyorduk.

Chen ; "Oyun mu oynasak? Çok sıkıldım"

Eun Ji ; "Evcilik oynamaya ne dersiniz?"

Chorong ; "Tamam hadi evcilik oynayalım. Baekhyun baba, ben anne ve sizde çocuklarımız olun"

Eun Ji ; "Neden her zaman sen anne oluyorsun ki?"

Chorong ; "Çünkü senden büyüğüm ve dediklerimi yapman hoşuma gidiyor" derken gülmeye başladı.

Eun Ji ise sinirle "Ya! Bu adil değil!" diyordu.

Chen ; "Tamam uzatmayın, hadi oynayalım yoksa birazdan bu sıcak güneşin altında sıkıntıdan patlayacağım"

Ben ise artık her gün bu pozisyon konusunda kavgalardan çok sıkılmıştım. Her evcilik oynamaya karar verdiğimizde anne ve baba pozisyonu için kavga ederdik. Aslında Chen ve ben bu durumu pek kurcalamıyorduk ama karşımızdaki kızlar tam anlamıyla anne olma merakıyla doluydular.

"Hey bir fikrim var!" diyerek ortaya atladım ve dikkatlerin üstüme toplanmasını sağladım. "Bu sefer oyunda bir değişiklik yapalım ve ilginçleştirelim" herkes hala dikkatle beni dinliyordu. "Chen ve ben baba olalım siz ise kızlarımız olun"

Chorong ; "Bu çok garip" diyerek bana dik dik bakmaya başlarken Chen dediğim şey ile şok olmuştu. Yüzünden bunu anlayabiliyordum. "Hayır eğlenceli olabilir" dediğimde herkes yine bakıyordu. "Hey öyle bakmayın. Sadece oyunu ilginç hale getirmeye çalışıyorum" dedim.

Chorong ise soğuk kanlığına devam ederek "Bu çok iğrenç. Gay falan mısın yoksa?" dediğinde hiçbir şey diyemedim. Ağzımı bile açamadım. Chen ve EunJi'nin üzerimdeki garip bakışlarını hissettiğimde "Hayır,değilim!" diyebildim sadece.

Chorong ; "Öylesin!"

"Değilim!"

"Öylesin!"

"Değilim!"

Chorong ; "Yürü EunJi. Gaylerle oynamayız biz. Ve ayrıca Baekhyun bu iğrençliğe son ver ya da bunu herkese söylerim!"

***

İşte bu olaydan sonra bende normal olmak için çok uğraştım. Başarabildim mi? Hayır.Denedim ama olmuyor işte. Ne kadar zorlarsam da olmuyor. Yapamıyorum.

Ben bu kasabaya göre normal değilim. Ben ötekilerdenim. Ben normal değilim. Ben... ben seçimlerini farklı yönde kullanan bir anormalim.



Homofobik Kasaba ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin