Her zaman ki gibi otobüs durağına gitmek için evin kapısını usulca açtım merdivendeki ilk basamaga oturup ayağıma geçirdiğim ayakabının bağcıgını bağlayıp merdiveni sesizce indim ve yürümeye başladım sonunda gelmiştim otobüs durağına etrafımı süzdükten sonra duragın yanindaki çocuk dikkatimi çekmisti ona bakarken yere eğdiği başını kaldırıp baktığında gözleri gözlerimde kavuşmuştu tebesüm edip gözlerimi kaçırmış ve etrafımdakilere odaklanmıştım odaklanmam fazla sürmeden otobüs gelmişti.Duran otobüsün kapıları açılmasıyla binmistim boş olan yere oturup gözüme çarpan şey durakta tebesüm ettiğim çocukta binmişti tek boş olan yer yanımdaki koltuktu bunu görüp gelip oturmuştu çoktan .kulaklığımı takıp başımı cama yaslamıştım inecegim 1durak sonraydı çantamı alıp kapıya doğru ilerlemiştim gelmiştik duraga kapı açılinca inmistim ve yürümeye başladım arkamda omuzuma usulca dokunup dürten bi el hisetim yüzümü okim olduğunu bilmediğim kişiye dönerken aynı gözler ğözlerime kavuştu . "ender" demişti tebesümle karışık bir sesle yüzümdeki şaşkınlık yerini hayla korumaktaydı kısık bir sesle "anlamadım" derken tekrar o tebesümle karışık ses "adım ender" yüzündeki tebesüm devam ederken elini uzatı yüzümdeki o şaşkınlığı korumaya devam ederken "Deniz"diyip usulca uzatığı elini tutup sıkmıştım ama mimikleri değişmis bir vaziyete "burdami okuyosun "diye sordu "evet" diyip ordan uzaklaşmak icin sırtımı döndügümde arkamdaki yükselen sesiyle "memnun oldum" diyen o rahat sesiyle ufak bir sesle güldü o tekrardan endere hızlıca dönüp yüzümdeki kızğınlık ve şaşkınlıkla kısık bir sesle "bende " diyip yolume devam etmek için sırtımi dönüp hızlı adimlarla okula ilerliyodum içimdeki sesi susturmaya çalışırken okulun kapısına gelmiştim içeriye girip merdivenleri sakince çıkıp sınıfın yolunu tutmuştum sınıfın kapısını açıp yerime geçmiştim. Çantamdaki kitabimi çıkarıp okumaya başladıgim sırada bir ses ile irkildim başımi okuduğum kitaptan kaldırıp baktığımda enderdi kizgin bir ifadeyle "benimi takip ediyosun sen"demistim enderin yüzünü yine o sinir bozucu tebesüm almıştı derin bir nefes alıp "hayır bu sınıfta okuyorum ve tek boş sıra senin yanindaki " diyip cümlesini bitirmis ve oturmuştu şaşkınlıkla onu izlerken oysa o sinir bozucu tebesümüyle bana bakmaya devam ediyordu . gözlerimi ukala çocuktan ayırıp kitabıma odaklanmaya devam etmiştim ve yine bir el omuzuma dokunup dürtmüstü beni gözlerimi kitabımdan ayırıp o elin sahibi olan endere odaklanmıstim sinirli bir ses tonuyla "niye ne var" demem uzun sürmemişti o ise aynı ukala bakışıyla bana bakıp tebesüm ederken sinirlerimi bozmaya yeten sesiyle "hep böyle asimisin"diyip önüne dönmüştü ona olan sinirimle "senin gibi ukalalara "diyip yerimden kalkmis cam kenarına ilerliyordum en arkada oturup tekrardan kitabima odaklanmıştim.sayfaları özenle deiştirirken iki çift gözün üstümde olduğunu hisetim gözlerimi kitaptan ayırdıgımda enderin beni seyretiğini fark edince başımi tekrar odaklandığım kitaba çevirmiştim kitabi okumaya devam ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTOBÜS DURAĞI
Romanceherkes gibi mutlu bir hayatim vardı taki babamı başka bir kadınla aynı yatakta görene kadar artık ondan nefret ediyordum.onu terk ettiğim zaman ne kadar aşağlık olduğunu anladım "HAYAT BİR İNTİKAMDAN İBARETMİ"? sonunda çıkmıştı karşıma hayatimi değ...