Jimin göbeğinden dolayı zorlanarak yaptığı kurabiyeleri fırından çıkarmış ve hızlıca tezgahın üstüne bırakmıştı.
Sevgilisinin onu kırmayıp taşınma isteğini kabul etmesi üzerine teşekkür olarak ona bu tatlı çikolatalı kurabiyeleri yapmaya karar vermişti.
Taehyung'ın işten gelmesine yaklaşık 10 dk kalmıştı.Kurabiyeleri tezgahın üstünde dururken kapı çalmış ve Jimin kapıyı açmaya gitmişti. Kapıyı açtığında Taehyung ayakkabılarını hızlıca çıkarıp eve girmiş ve Jimin'in belinden tutup onu kendine çektikten sonra dudaklarına küçük bir öpücük kondurmuştu.
"Hoş geldin sevgilim" dedi Jimin gülümseyerek. Taehyung ise "Hoşbulduk meleğim" diye karşılık verdi ve Jimin'in belini bırakıp gelen güzel yemek korkularının kaynağına doğru yürümeye başladı.
Salona girdiğimde kendisini karşılayan güzel yemek masasıyla şaşırmış ardından ise küçük bir azar için Jimin'e dönmüştü.
"Güzelim niye yordun ki kendini şimdi" dedi sesindeki isyan tınısıyla Taehyung.
"Yapmak istedim ve yaptım TaeTae. Ayrıca yorulmadım ki ben" dedi Jimin cümlenin sonlarına doğru gittikçe şirinleşen sesiyle.
Taehyung ise gülümsemiş ve masaya oturmuştu.
"Ellerini yıka Tae!"
🦄
İkili evlerinin koltuklarında yatmış ve netflix'ten açtıkları filmi izliyorlardı. Jimin Taehyung'ın kucağında yatmış pozisyondayken. Tae işteyken yaptığı kurabiyeleri ona yediriyordu. Ve arada bir de kendi ağzına atıyordu.
" Jimin-ah" dedi Taehyung kurabiyeden bir tane daha istediğini belli etmek için. Açıkçası dünyada en rahat olduğu zamanı sorsalar şu an derdi Taehyung. Salon ışıkları kapalı hava soğuk olduğu için yaktıkları şömine ile aydınlanıyor ve ısınıyordu. Kucağında ise hamile olduğundan dolayı koca karnıyla uzanan eşi. Daha ne isteyebilirim ki dedi Taehyung içinden.
Hala ağzına kurabiye gelmemesiyle beraber Taehyung Jimin'e bakmış ve o sırada meleğimin gözlerini kapamış düzenli nefes alışverişleriyle uyuduğunu gördü. Bu görüntüyle bir tebessüm etti. Yavaşça Jimin'i uyandırmamaya dikkat ederek yattığı yerden kalktı ve televizyonu kapadıktan sonra koltuğa eğildi ve uyuyan miniğini kucağına aldı. İlk önce minik bir mırıldanma gelsede minik Jimin'den daha sonra sesler kesilmişti.
Jimin tabiki de hamileliğinden dolayı fazlasıyla kilo almış, ağırlaşmıştı. Ancak Taehyung'ta kesinlikle bu kasları boşuna yapmamıştı.
O gece yine yataklarında sıkıca sarılarak uyudu ikili, birbirlerinin kokularını derince içlerine çekerek.
🦄
Merhabalar!
İlk olarak söylemek isterim ki final kapıda.
Bu fici yazarken zaten çok uzun tutmayı düşünmüyordum. Sizi de sıkmadan tam kıvamında bırakmak istedim.
Kısacası finale hazırlıklı olun çok az kaldı
Yazım hataları varsa üzgünüm
Sizi seviyorum ❤️
Ve sizi morluyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pregnant/Vmin
ФанфикHamile Kim Jimin ve eşi Kim Taehyung Kitap Mpreg içerir rahatsız olanlar okumasın! Text + Düz Başlangıç Tarihi : 11.09.2020 Bitiş Tarihi : 03.10.2020