Jimin ile Taehyung, Jimin'in uzun ısrarlarını üzerine piknik yapmaya gelmiş, ve şu anda da düz yeşillik alana serdikleri kareli örtünün üzerinde oturuyorlardı.
"Taehyung bana portakal suyu koyar mısın?" dedi Jimin ağzındakini yerken.
Taehyung şişeye koydukları portakal suyuna uzandı ve kağıt bardağa turuncu renkte ki portakal suyunu doldurdu. Ardından kağıt bardağı Jimin'e verirken "Al meleğim" dedi.
Jimin Taehyung'ın ona olan hitaplarına bayılıyordu. Miniğim, meleğim, güzelim ve daha fazlası. Elindeki portakal suyunu tek dikişte bitirdi ve eliyle kaptaki çilekleri gösterdi.
Taehyung Jimin'in konuşmasına izin vermeden kabtaki çilekleri alıp Jimin'in önüne koydu. Jimin hemen hevesle çileğe uzandı ve çileği eline aldıktan sonra ucundan küçük bir ısırık aldı. Çilekten bir ısırık daha alacakken Taehyung Jimin'e uzandı ve dudaklarından küçük bir öpücük aldı.
Jimin ilk önce şaşkınca Taehyung'a baksada daha sonra şirince kıkırdadı ve çileğini ağzına attı.
Taehyung ise hipnoz olmuş bir şekilde Jimin'e bakıyordu. Çok aşıktı, minik kıkırtılarına kadar aşıktı ona. Şansı olsa alır Jimin'i kalbinin içinde saklar, kimselere göstermezdi.
Jimin bir anda üzerinde beliren Taehyung'la çimenlere devrilmişti. Ve bir anda daha ne olduğunu anlamadan yüzünün her yerinden öpmeye başlayan Taehyung kesinlikle beklediği bir şey değildi.
Jimin kahkaha atarak konuştu "T-Taehyung d-dur" gülmeye devam etti.
Yaklaşık 2 dakkikanın daha ardından Taehyung sonunda durdu ve Jimin 'in üzerinden kalktı. Jimin ise gözündeki yaşları minik elleriyle sildikten sonra kalkmaya çalıştı ancak geri devrilmesiyle tekrar gülmeye başladı.
Devrilen Jimin ile Taehyung'da kahkaha atmaya başladı ve Jimin'in iki elinden tutup onu yerden kaldırdı.
Onların aşkları kesinlikle bitmeyecekti.
🦄
Merhabalar!
Öncelikle uzun süredir yeni bölüm gelmediği için üzgünüm ancak annemin babaannesine geldiğimiz için İnternet yok anca bulabildim.
Kısa bir bölüm oldu ancak vaktim olduğu kadar sizi daha fazla bölümsüz bırakmak istemedim.
Yazım hataları varsa üzgünüm.
Sizi seviyorum ❤️
Ve seni morluyorum💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pregnant/Vmin
FanficHamile Kim Jimin ve eşi Kim Taehyung Kitap Mpreg içerir rahatsız olanlar okumasın! Text + Düz Başlangıç Tarihi : 11.09.2020 Bitiş Tarihi : 03.10.2020