Dejavu - FİNAL 2/2

1.5K 113 16
                                    

Önceki bölümün devamı

🦄

Kapı açılınca Jimin koşarak kapıya gitmiş ve her zamanki gibi eşinin dudaklarına minik bir öpücük kondurmuştu.

"Hoşgeldin sevgilim" dedi Jimin gülümseyerek.

"Hoşbuldum meleğim" diye cevap verdi Taehyung. İçeriden ise güzel yemek kokuları geliyordu bu sırada ve de oğullarının ve başka bir erkeğin sesi.

Taehyung yanındaki Jimin'le salona gitti. Odaya Jimin ve Taehyung 'ın girdiğini gören çift ayağa kalktı ve selam verdiler. Tabiki Hoseok' un babası olduğu için onun babasına olan selamı fazla resmi değildi ancak Yoongi Hoseok'un ailesinde iyi bir izlenim yaratmak için fazlasıyla resmi bir selam vermişti Taehyung'a. Taehyung ise ona bu kadar resmi olmamasını küçük bir azar ile söyledi.

"O zaman yemeğe geçelim mi artık" dedi Jimin kocasının yanında.
"Geçelim güzelim" diye cevap verdi Taehyung.

Aile masaya oturdu ve yine Jimin'den bir ses yükseldi.

"Ellerini yıka Tae!"

Genç çift olayı anlamasa da Taehyung Jimin'e baktı ve beraber güldüler.

O akşam aradan 19 yıl geçmesine rağmen eskisi gibiydi herşey ancak bu sefer daha kalabalık, daha mutlu, daha gülüşmeli ve daha gürültülüydü.

Sadece şunu bilin ki bu hikaye bitse bile onların aşkı sonsuza dek bitmeyecekti.

SON

Pregnant/VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin