(#)(#)(#)(#)(#)(#)(#)(#)(#)(#)(#)(#)()Lanet ettiğim okul kapısının önüne yine geldim.
Hepsi çıkışta beni bekliyordu.
Okul tatile girmek zorundamıydı.İki gün boyunca hep bi yerlere gidecektik ve ben sevgilisi ile onu görmek zorunda kalacaktım.
Deniz, Helin, buse Tuğçe, Arda, özgür, berke ve Buğra olmak üzere bi arkadas grubumuz vardı ve bu arkadaş grubumuzda burakta vardı.
Selin bu gruptan değildi ama burağın sevgilisi olduğu için geliyordu.Neden geliyor? Gitsin bi zahmet. Zaten her gün burakla.
O ikisine nefretle bakmayı bırakıp yanlarına gittim.
Helinin yanına geçtim ve bekledim.
Buğra yanağımdan makas alınca başımı yerden kaldırdım."Kız kısa. Niye Üzgünsün"
Omuz silktim.
Biz hepimiz ortaokuldan tanışıyorduk ve zaten aynı sitede oturduğumuz için Hep bi aradaydık.Burak selinide bizim siteye aldırmayaydı iyiydi.
"Ooo. Kısa aşk acısı çekiyor."
"Kim lan o puşt"
Berkenin dedikleri ve burağın bana o dört kelimeyi söylemesi ile kaşlarımı çattım.
Puşt deme kendine.
Demek isterdim ama.
"Lan cüce cevap versene"
"Ya uf kimse değil özgür"
Dedim ve kızlara döndüm.
"Nereye gideceğiz""Biz oyun salonuna gideriz diye düşündük ama istemiyorsan gitmeyebiliriz"
"Yok hadi gidelim"
Buğra benim diğerleride kollarını kızların omuzlarına atınca arkama döndüm.
Burak ve selin fingirdeşerek geliyorlardı.
"Hop hop aile var"
Diye seslendim onlara. Burak başını kaldırdı ve göz kırptı."Tamam be cüce"
Göz devirip önüme dönünce Buğra yine kolunu omzuma attı.
Bu tayfada selin ve buraktan başka sevgili yoktu.
Uzun zamandır beraber olduğumuz için onlar bize abilik yapıyordu ve aşık olmaları söz konusu bile değildi.
Biz kızlar da öyle düşünüyorduk. "Ardaaa" diye bağırdım önümüzdeki hayvana."Ne var cüce"
"Bana çikolata alsana"
Diye dudaklarımı büktüm.
Arda kaşlarını çattı ve yanımızdan geçen erkeklere baktı.
Onlar gidince gelip iki eli ile dudaklarımı sıkıştırdı."Kız cüce onlar gidince niye bükmüyon"
"Arda oğlum git al artık "
Berkenin ardaya bağırması ile hafif kıkırtı çıktı ağzımdan. Buğra yine yatağından makas aldı.
Tombul yanaklı olmayı sevmiyorum ya.Arkadaki yapmacık gülme sesine döndüm.
"Selin başım ağrıyor""Tamam canım"
Selin beni severdi.
Hepimizi severdi.
iyi bi kızdı ama burakla popüler diye sevgiliydi.
Bizi kıskanmıyordu çünkü aramızdaki bağı biliyordu.
Burak bana döndü."Ne o kısa. Kıskandın mı abin elden gidiyor diye"
Ne abi ne abi.
"He ya çoook kıskandım banada bulsana birini"
"Sus cüce! Olmayacak öyle bir şey!"
Bütün erkeklerin bana bağırması ile dil çıkarıp önüme döndüm.
Arda çikolatamı getirince diğer kızlarada verdi çikolata.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI(TEXTİNG)
Novela Juvenilsiz hiç benim kadar acı çektiniz mi? kimsenin acısını bilemem ama benim acım hepsinden büyük. tabi herkesin acısı kendisine göre büyük. hikayemi okur ve şans verirseniz mutlu olurum. acılarınızı paylaşın. benim çektiklerimi belki aranızdan baz...