Part 1

51 7 0
                                    


Jeon Corporation....

Hayoung : Sajangnim,model kita dah lari!

Hayoung memasuki dewan majlis dengan tergesa gesa.

Jungkook : Mwo?!Kenapa dia lari?

Hayoung : Molla.Saya tadi pergi kerumahnya tapi dia takde.Apa yang kita nak buat sekarang?Acara pembukaan brand baharu tu dah tak lama lagi.

Jungkook : Awak diam boleh tak?!

Hayoung : Ha,apa kata kita ambil model baharu?Saya ada chingu yang kerja dalam bidang tu jugak.

Jungkook : Habistu,apa awak tunggu lagi?!Panggillah dia.

Hayoung : Emm....sajangnim setujulah maksudnya ni?

Jungkook : Awak ingat sekarang ada masa ke cari model lain?Dah cepat pergi.Acara dah nak mula.

Hayoung : Arasseo,sajangnim*tersenyum*

Hayoung pergi ke arah Namjoon lalu menariknya pergi menjemput Naeun,sahabat yang dia bilang model itu.







Apartmen HaNa....

Naeun sedang melukis di ruang tamu.

Hayoung : Naeun ah!!!!

Naeun terkejut mendengar Hayoung berteriak dan membanting pintu.

Naeun : Yak!!Tak boleh ke kau buka pintu tu pelan2.Dan suaramu tolong perlahankan.Kau dah buat terkejut.

Hayoung : Hehe.Mianhae.Naeun,boleh tolong tak?*puppy eyes*

Naeun : Kau dah kenapa?

Hayoung : Emm...macam ni,Ceo dekat tempat aku kerja perlukan model sekarang ni.So,please tolong aku.Model kitaorang lari.

Naeun : Tak nak.

Hayoung : Naeun ah,pleaselah.Kesianlah dekat bos aku,Jeon Jungkook.*sambil menunduk*

Naeun : Apa kau cakap?Jeon Jungkook?Ceo Jeon Corporation?Asal kau tak bagitahu aku yang kau kerja kat situ?

Hayoung : Kenapa?Penting ke?Dah kau tak pernah tanya?

Naeun : Emm...Tak adalah penting sangat.Tapi yelah dia kan kudengar Ceo handsome dan terkenal.So,aku agak terkejutlah kau kerja dengan dia.*tersenyum kekok*

Hayoung : Oh...so,kau nak tak tolong aku?

Naeun : Of course lah,kau kan sahabat aku*tersenyum*

Hayoung : Yeay!!Sayang kau...


To be continued..

REVENGE *Complete*Where stories live. Discover now