Hayoung : Sejak itulah Naeun putuskan untuk balas dendam.Siapa saja yang berkaitan dengan Jieun,dia ingin hancurkan.Supaya Jieun rasa apa yang dia rasa.Tapi tentang dia pergunakan sajangnim itu tak betul.Iya memang,dia awalnya nak buat sajangnim patah hati dengan terima sajangnim sebagai suaminya lalu meninggalkan sajangnim.Itu semua sebab Naeun nak buat Jieun kehilangan orang yang dia sayang.Tapi saya tahu,dia sekarang betul2 jatuh cinta dengan sajangnim.Percayalah*muka memelas*Jungkook hanya memandang Hayoung lalu menunduk.
Jungkook : Mana awak Naeun?*Dalam hati*
♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡Gudang lama....
Byurrrr....
Naeun terbangun dari tidurnya.Tangan Naeun diikat di sebuah kerusi tempat dia duduk.
Hanbin : Hei,bangunlah*sinis*
Naeun mencelikkan matanya dan terkejut melihat Hanbin berada di hadapannya.
Naeun : Hanbin..Wae?Waeyo?!!
Hanbin hanya smirk melihat Naeun.
Hanbin : Kalau kau nak tahu,akulah orang yang disuruh oleh Jieun untuk bunuh oppa kau*smirk*
Naeun : Neo?Neo michosseo?!Aku percayakan kau selama ni,kau tau tak?!
Hanbin : *smirk*Kau takkan faham kenapa aku buat semua ni?Kau nak tahu?Sebab semuanya ni disebabkan oleh oppa kau!!!Kalau bukan sebab oppa kau,aku takkan kehilangan appa aku!AARRGGHHH!!
Bahu Naeun terhinjut kerana Hanbin berteriak.Hanbin meninggalkan Naeun sendirian di dalam gudang itu untuk menenangkan dirinya.
Naeun : Yak!!!Kim Hanbin!Lepaslah!!
♡
♡
♡Di depan gudang..
Kim Namjoon baru saja menghadiri sebuah pertemuan antara rakan kongsi.Semenjak Jungkook tidak masuk ke pejabat.Dia menyerahkan semuanya kepada Namjoon untuk sementara.
Namjoon mendengar sebuah teriakan di dalam gudang usang itu.Dengan rasa ingin tahunya,dia menghampiri gudang itu.Dia juga melihat seorang pemuda keluar dari gudang tersebut.Dan memandu laju meninggalkan gudang itu.Namjoon makin menghampiri gudang itu dan mengintipnya.Alangkah terkejutnya dia apabila melihat Naeun diikat di sebuah kerusi.Tanpa membuang masa,dia menelepon Jungkook untuk memberitahunya.
Jungkook : Yeobuseyo?*dengan nada lemah*
Namjoon : Jungkook ah,Naeun...........
Jungkook langsung bangun dari duduknya apabila mendengar Namjoon menyebut nama Naeun....
Jungkook : Waeyo?Naeun eodiya?
To be continued......
Teenager Naeun and Jungkook picture🥰🤩
YOU ARE READING
REVENGE *Complete*
RomanceNaeun adalah seorang model yang terkenal.Jungkook adalah seorang Ceo muda di Jeon Corporation.Tujuan Naeun adalah ingin membalas dendam bagi kematian oppanya,Son Dongwoon.Lalu apakah hubungannya dengan Jungkook?? Nak tahu......Bacalah😉☺