Apartmen HaNa...Hayoung : Asal kau tersengih sengih ni?
Naeun : Takde apa2*sambil tersenyum*Rupa-rupanya Jungkook tak cinta pun dengan jalang tu.Makin senanglah kerja aku*dalam hati*
Hayoung hanya menggeleng gelengkan kepalanya.
♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡
Situasi Jungkook....Jungkook berada di apartmennya,tiba2 telefonnya berdering..
Omma JK : Omma nak tanya kamu.Kenapa dengan kamu ni?Hah?Omma tak fahamlah,apa kurangnya Jieun?Sekarang ni omma taknak tahu,omma nak kamu kahwin dengan Jieun.Jungkook dengar tak apa omma cakap?
Jungkook : Emm..Dengar.Tapi masa Jungkook untuk cari calon lain ada 2 hari lagi.Jadi omma tak boleh paksa Jungkook.
Omma JK : Habistu mana calon Jungkook?Ha?Kamu mau tangguh sampai bila lagi?
Jungkook : Ok.Fine.Besok malam Jungkook akan bawa calon Jungkook.Kalau Jungkook tak bawa,omma boleh kahwinkan Jungkook dengan Jieun.
Omma JK : Arayeo.Omma dan appa tunggu.
Jungkook : Ne..Arasseo.
Jungkook hanya mengeluh dan memijat pelipisnya.
Jungkook : Agaknya Naeun nak tak?
Arrhghh...serabutlah macam ni
♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡
Skip..Naeun sedang menjalankan photoshoot.Dan disitu ada Jungkook yang memerhatikannya.Naeun tidak perasan kalau Jungkook ada disana.
Habis photoshoot..
Jungkook : Good job Naeun*bertepuk tangan*
Naeun baru sadar kalau Jungkook ada disitu memerhatikannya.Naeun menunduk hormat pada Jungkook.
Naeun : Annyeong,sajangnim*sambil tersenyum*
Jungkook : Sekarang dah lewat malam.So,tak baik yeoja pulang sendiri2.
Dalam hati Naeun sudah bersorak keriangan.
Naeun : Emm...boleh jugak.
♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡Kini mereka berada di apartmen Jungkook.
Naeun : Kenapa sajangnim bawa saya pergi apartmen sajangnim?
Jungkook tidak mengendahkannya.
Naeun : Eiii...namja ni..geram aku*dalam hati*
Jungkook : Jomlah masuk dulu.
Naeun hanya mengangguk dan mengikuti Jungkook masuk ke apartmennya.
Naeun : Emm...sajangnim..
Jungkook : Sebelum tu,boleh tak kalau awak panggil saya Jungkook kalau kita diluar office.
Naeun : Emm...boleh*sambil mengangguk*Tapi kenapa awak bawa saya ke sini?
Jungkook : Saya nak bincang sesuatu dengan awak.
Naeun : Apa dia?
Jungkook diam sebentar.
Naeun : Sajangnim..
Jungkook : Boleh tak awak kahwin dengan saya?
Naeun : Hah?!Kenapa pulak?!
Naeun bingung sekaligus terkejut dengan Jungkook yang tiba2 mengajaknya menikah.
Jungkook turun dari sofa dan menatap
Naeun.Jungkook : Dengar,ini memang terdengar gila bagi awak.Tapi saya betul2 jatuh cinta dengan awak*sambil memegang tangan Naeun*.Saya tahu.....saya....
YOU ARE READING
REVENGE *Complete*
RomanceNaeun adalah seorang model yang terkenal.Jungkook adalah seorang Ceo muda di Jeon Corporation.Tujuan Naeun adalah ingin membalas dendam bagi kematian oppanya,Son Dongwoon.Lalu apakah hubungannya dengan Jungkook?? Nak tahu......Bacalah😉☺