part 1

10 1 0
                                    

  bunyi jam loceng yang berdering dengan deringan max membuatkan aku terkejut beruk. tanganku laju menekup loceng tersebut untuk mematikan bunyinya. mataku buka dengan sepetnya. rambut serabai usah ditanya mengapa. baju yang sedikit senget ku perbetulkan , loceng yang telah mengejutkan aku ku pandang dengan kesal.

" again ? aaaa benci laa kalau tiap tiap hari asyik pecah je , eyy tu la selalu sangat bising " pagi pagi dah nak buat aku mengamuk sesorang.

aku mengambil loceng yang sudah remuk di atas meja lantas dilempar tepat masuk ke dalam tong sampah. kaki ku turunkan dari katil lantas berjalan longlai ke arah bilik air untuk membersihkan diri.

selesai membersihkan diri , aku keluar dari bilik air. pintu almari ku buka. baju tshirt bewarna biru laut ku gapai lantas ku sarungkan ke tubuhku. selesai menyiapkan diri , kakiku mulai turun ke bawah untuk sarapan pagi bersama keluarga.

ou sebelum tu mari aku kenalkan diri aku dahulu. namaku park chanyeol , susah en nak sebut ? takpe korang boleh panggil aku dengan panggilan chan or yeol , not shinchan okey 🥱👌🏻.

aku berumur 19 tahun , dan aku tinggal bersama 11 orang sahabat baikku. nak aku kenalkan diorng ? ha jom laa turun bersama aku untuk melihat suasana zoo. aku bagi masuk free je aw so please hargai.

kenalkan 11 kawan terbaik aku dari masa kecil hingga laa sekarang , dan mereka semua ni boleh disamakan dengan haiwan haiwan di dalam zoo kerana bagiku mereka tiada beza. semuanya tampak serupa , #chanbudakbaik.

aku taknak cakap banyak so meh laa aku bagitahu nama kawan kawan tak berguna aku ini.

perkenalkan , member terbaik yang selalu ikut aku ke mana sahaja , namanya byun baekhyun , korang boleh panggil dia dengan panggilan baekkie or baek , or hyun. Mana mana je korang suka. dia ni manusia pelik ? yes dia selalu pakai eyeliner. eyy 🥺 tapi dia tetap comell aww ( saya bukan gay okey )

okey second is do kyungsoo , korang panggil dia soo je okey , dia ni memahir dalam bab memasak and bergaya 🤣. 

third is luhan , sehun and xiumin , mereka bertiga bagaikan belangkas yang melekat 💘 fuhh tidak boleh dipisakan ini budak !

okey lepastu member aku yang lain is kris , tao , lay , chen , kai , and suho. so this is my bestfriend !

if korang tengah cari perkhidmatan untuk robohkan rumah mak ayah korang , korang boleh la cari aku ! sekejap je aku suruh monyet monyet ni pergi rumah korang boleh rosak okey 🥱❤️.

so kitaorang bersekolah dekat seoul highschool. Hobi aku adalah suka mainkan hati perempuan HAHAHAHAHAHA joke.

aku suka main basketball , so sape yang nak lawan dengan aku boleh pergi daftar dekat planet marikh dulu okey 💙.

" yah , mana baek ? " tanyaku pada soo. roti yang berada di dalam pinggan ku ambil lantas dimasukkan terus ke dalam mulut. Sedapp 🥺💘.

" dia tak turun lagi , alah biasalah dia tu kalau bersiap kalah perempuan , kalau perempuan ambik masa 1 jam untuk bersiap , baek pulak perlukan masa 2 jam untuk bersiap " kata soo sambil memasak nasi  goreng kimchi untuk dihidangkan kepada penunggu di rumah banglo ini.

" kau kalau perli aku boleh sampai ke planet pluto tho " baek yang baru turun ke bawah menjeling tajam soo. nak bagi jelingan maut la katakan. punggungnya lantas dilabuhkan ke kerusi di sebalahku.

" hehehehehehehe " balas soo dengan sengihan yang boleh membuat kaum wanita cair plus melt plus jatuh cinta plus tersayang plus nak mampus plus boleh buat manusia yang normal tiba tiba sahaja boleh terasuk menjerit

you changed my life Where stories live. Discover now