4

71 6 2
                                    

Ráno mě probudil mamky hlas že zdola. "Harper vstávej nestihneš školu". Rozespale jsem vstala a vzala si mobil a sluchátka z nočního stolku. Hned jako první jsem šla do koupelny spáchat raní hygienu. Umila jsem si obličej a vyčistila jsem si zuby. Poté jsem šla do šatníku se převléct. Reálně mi trvalo docela dlouho než jsem si vybrala co si vezmu na sebe ale nakonec jsem si vzala tohle

 Reálně mi trvalo docela dlouho než jsem si vybrala co si vezmu na sebe ale nakonec jsem si vzala tohle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je to styl který se mě
osobně líbí. Mamce sice moc ne ale vždy když si něco takového vezmu se to snaží přetrpět. Potom jsem si chtěla udělat nějaký originální účes ale nakonec jsem si udělala prostě dva zaplétané copánky. Potom jsem si zabalila věci do školy do batohu. Pak jsem šla dolů do kuchyně kde jsem si vzala něco k snídani a postavila vodu na kafe. "Pro mládež jako si ty je káva nezdravá" napomenula mě mamka a upila ze svého hrnku. "Máme už mi není dvanáct" odpověděla jsem a ona jen nespokojeně zakývala hlavou. "Kde je tady škola" zeptala jsem se mamky. "Dnes tě tam odvezu autem" ozval se hlas ode dveří. Poznala jsem že na mě mluví Matthew. "OH ok tak dobře" odpověďela jsem a usrkla jsem ze svého hrnku. Po tom co jsem dojela snídani jsem si nahoru došla pro batoh a sluchátka. Pak jsem sešla dolů a mohli jsme vyrazit. Celou cestu jsem potichu seděla a poslouchala písničky. Po zhruba patnácti minutách mě Matthew vyhodil před školou. A z okínka mi ještě rychle řekl "Po škole tě vyzvedne Ellie a její přítel a odvezou tě domů". Než jsem stihla cokoliv říct už byl pryč. Dobře díky nemám nejmenší tušení kdo je Ellie ale nevadí. Pak už jsem se jen vydala do té děsivé obrovské budovy jménem škola.
~293 slov~

|The boy with curly hair| [Finn Wolfhard] Kde žijí příběhy. Začni objevovat