Téměř hned co jsem vešla do školy jsem do někoho narazila. Podle výšky širokých ramen a podle toho že jsem spadla na zem jsem poznala že se jedná o kluka. "Já se hrozně moc omlouvám nedávala jsem pozor" hned jsem se začala omlouvat a zvedat všechny jeho věci ze země. "Vůbec nic se neděje" řekl a podal mi pomocnou ruku. "Mimochodem jsem Finn. Jsi tady nová viď?" zeptal se mě. Jen jsem kívla hlavou. "Kdybys chtěla tak bych ti to tady po škole celé ukázal ale bohužel nemůžu " "To vůbec nevadí já totiž taky ne" řekla jsem a přátelsky jsem se na něj usmála. "No nic už budu muset jít tak se zatím měj hezky" ještě rychle řekl a pak zmizel. Oh bože doufala jsem že mi ukáže kde je ředitelna teď to budu muset najít sama. Najednou za mnou přiskočila nějaká holka"Ahoj vypadáš docela zmateně jsi nová viď? Ukážu ti kde je řesitelna" vzala mě za ruku a už mě vedla kamsi mezi davem studentů. "Jsem Sadie a ty?" "Harper" "Máš velmi krásné jméno" řekla s úsměvem "Děkuju ty taky" řekla jsem na oplátku a přívětivě jsem se usmála. "Tak taď je to už jsme tady" řekla mi. "Moc děkuji že si mě sem dovedla bez tebe bych jsem nikdy nedošla" "Vůbec nemáš za co počkám tady" "Dobře děkuji" řekla jsem a zaklepala na dveře. Z místnosti se ozvalo jen tlumené "Dále" a já hned vešla. "Ty musíš být Harper Green že?" zeptal se ředitel. "Ano to jsem já" odpověděla jsem co nejmilejším hlasem. "Tady máš učebnice a pracovní sešity" řekl a položil obří hromadu učebnic a sešitů na stůl. "A tady máš číslo skříňky její kód a jsi v učebně 23 rozvrh hodin dostaneš od třídní učitelky" vážně jsi nejsem jistá jestli jsem si všechno byla schopná zapamatovat ale radši jsem jen poděkovala a odešla. "Tak co v jaké učebně teď jsi?" řekl Sadie a zvědavě nakoukla k věcem co jsem měla v ruce. "Dnes začínám v učebně 23" "Vážně? Já taky" usmála se na mě Sadie. "As i si ještě dojdu do skříňky" "Jo jo dobře já počkám ve třídě budu ti držet místo vedle mě" "Dobře tak zatím"
~365 slov~
ČTEŠ
|The boy with curly hair| [Finn Wolfhard]
FanficVážně nemám nejmenší tušení o tom jak psát takže se předem omlouvám