Charlotte
,,Lottie! Vstávej!" volala na mě mamka. Podívala jsem se na budík. Bylo přesně 9 hodin.
,,Kruci! Já jsem zaspala!" rychle jsem vystřelila z postele, hodila na sebe tričko, dlouhou mikinu a džíny. Seběhla jsem schody do kuchyně. Myslela jsem si, že na mě bude máma naštvaná, ale ona se usmívala.
,,Zlatíčko máš tady dopis" po tváři se jí rozlil zářivý úsměv a obálku mi podala. Okamžitě jsem poznala tu pečeť.
,,Zítra jedu do Bradavic!" vykřikovala jsem přes celý dům, když jsem dočetla dopis. Takže už žádná mudlovská škola!
,,Už zítra? Budeš mi tady chybět" pohladila mě mamka po vlasech a smutně se usmála.
,,Taky mi budeš chybět. Ale můžeme si posílat dopisy. Páni stále tomu nevěřím! Uvidím všechny ty kouzelníky! A Brumbála!" doslova jsem zářila jako štěstím.
***
Hermiona
,,Támhle letí nějaká sova. A nese dopis" řekl Ron s plnou pusou jídla. No jak on sám rád říká, snídaně je základ dne.
Sova přilétla ke mně. Zvláštní, proč mi donesla dopis sem? Otevřela jsem dopis a začala nahlas předčítat.
Milá slečno Grangerová,
s radostí Vám oznamuji, že na školu byla přijata Vaše sestra Charlotte Grangerová společně s pár dalšími opozdilci. Zítra budou žáci slavnostně zařazeni do kolejí, pravděpodobně před večeří. Budu rád, když vaší sestru vezmete k sobě a ukážete jí jak to zde chodí.
Přeji příjemný zbytek dne
Albus P. W. B. Brumbál,,To bude skvělé! S ní je vždy zábava!" radovala se Ginny.
,,Páni už zítra! Doufám, že bude v Nebelvíru" dodala jsem. Všimla jsem si, že Harry a Ron, sedící naproti mě se dívají znechuceně na někoho zamnou.
,,V to doufám taky. Nevěděl jsem, že Grangerová má sestru. Doufejme jen v to, aby se dostala do horší koleje než je Zmijozel" bylo mi jasné že je to Malfoy. Jeho nezaměnitelný odporný hlas by poznal snad každý.
,,Malfoyi. Laskavě přestaň urážet někoho o kom absolutně nic nevíš! Lottie je náhodou super a roztomilá holka se kterou se člověk nikdy nenudí. Takže ještě jednou uslyším narážku na ni a letíš do jezera!" řekla Ginny odvážně. Malfoy se pouze ušklíbnul a odešel.
,,Takže Charlotte jo? A to nastoupí do tohoto ročníku? To bude mít těžké. Nic neumí" zamyslel se Harry a podíval se na mě.
,,Doučovala jsem ji doma. Brumbál to tak chtěl a nechápu proč. Ale nějaký důvod určitě měl"
,,Zvláštní. A slyšeli jste o tom plese?" řekla Ginny tiše.
,,Jo já vím" řekla jsem a Ron se nechápavě podíval.
,,Ples? Jsem jediný který o tom neví?" podíval se podrážděně na Harryho. Chapec jen kývnul na souhlas.
,,Tak jaký to je ples říkejte!" naléhal Ron.
,,Jako minulý rok po Ohnivém poháru. Přijede pár lidí z Kruvalu. Dívčí akademie ale ne. Zatím se neví kdy přijedou. To ví jen Brumbál" vysvětlila jsem.
,,Aha. No to bude ještě sranda" povzdechl si Ron a dále se věnoval svému jídlu.
Dobře tady dneska končíme 😂💗. Tahle kapitola je dnes jen taková... Jak to říct... jako úvod, takže se omlouvám, že je tahle kapitolka tak krátká, ale to tak většinou už dělám. Další kapitoly mají převážně přes 2000 slov takže se máte na co těšit.
ČTEŠ
Charlotte Grangerová - něco jako Dramione
FanfictionPříběh může obsahovat nadávky apod. !13+! Hermiona Grangerová má dvojče. Charlotte má dlouhé tmavé vlasy, tmavě hnědé oči a je stejně chytrá jako Hermiona. Možná i chytřejší... Prosinec je za dveřmi a Charlotte nastupuje do Bradavic. Doteď chodila...