Neděle dopoledne
Hermiona už s Malfoyem celkem vychází za což jsem neskutečně ráda. No... Vpodstatě se ignorují. Ale to je pořád lepší než hádky a nadávky.
Je to pár minut po tom co mě pustili z ošetřovny a já jdu na večeři. Upřímně nechápu proč jsem byla tak dlouho na ošetřovně, ale těším se až uvidím Malfoye, Ginny a ostatní.
Přišla jsem do Velké síně. Myslela jsem si, že už tady moji kamarádi budou ale mýlila jsem se. Možná jsou ještě ve společenské místnosti a tak jsem se sama posadila ke stolu.
Venku pršelo a mě přepadl smutek. Cítila jsem se najednou osaměle. Nevím co se to semnou děje, tohle se nikdy dříve nestalo. Možná je to vážně jen tím počasím. I když podle mě je déšť uklidňující... jsem nějaká zmatená.
Náhle jsem zaslechla smích a známé hlasy. Do Velké síně přišla Ginny s Harrym. Viděla jsem v očích zrzky tu zamilovanost.
,,Ahoj Lottie!" pozdravili mě zároveň a posadili se ke stolu naproti mě.
,,Ahojte. Kde je Ron s Hermionou?" pokusila jsem se o úsměv.
,,Přijdou za chvíli" Harry pokrčil rameny a s úsměvem na rtech si nalil dýňový džus a dodal ,,zrdželi se v knihovně asi" nevinně pokrčil rameny.
,,Fajn na víc se asi ptát nebudu" zasmála jsem se tentokrát už to byl opravdový smích. Jsem teď nějaká náladová.
,,Byl za tebou Malfoy na ošetřovně?" zeptala se zrzka se zájmem.
,,Ne" povzdechla jsem si.
,,My o vlku a.. Podívejte se kdo jde" promluvil tiše Harry a pokynul hlavou ke dveřím.
,,Malfoy..." řekla jsem si pro sebe.
,,Ano Lottie. Malfoy, Blaise, Pansy a její banda zmijí" protočila Ginny očima.
,,Já nemám hlad. Kdyby mě někdo hledal, budu v pokoji nebo ve společenské místnosti" řekl tmavovlasý chlapec a vstal od stolu. Pomalým krokem zašel za dveře a já se nechápavě podívala na Ginny.
,,Víš večer přijede Kruval a zítra jedna strašně otravná ženská- Rita Holoubková, která je šíleně vlezlá, vymýšlí si a pak to dává do denního věštce" shrnula rychle Harryho náladu.
,,Aha. A zítra začínají taneční hodiny?" zeptala jsem se a můj pohled se přesunul od Ginny na blonďáka u vedlejšího stolu.
,,Ano měly by být od zítřka" Odpověděla mi jednoduše ,,Lottie ty ho miluješ?" zašeptala co nejtišeji mohla.
,,Upřímně?" Vrátila jsem se pohledem k mojí zvědavé kamarádce.
,,Na 110% upřímně!"
,,Ano... Ale první se s ním chci více seznámit a tak... Snad mě chápeš" sklopila jsem zrak k mému již prázdnému talíři.
,,Fajn jen... Buď opatrná dobře?"
,,Jasně neboj se" řekla jsem a zablýskalo se. Chvíli na to zahřměl hrom.
,,Počkej ona je bouřka!" vykřikla nadšeně Ginny a oběma se nám rozzářily oči.
Jen aby bylo jasno, bouřka je naše oblíbené počasí. Proč? Protože před pár lety jsem byla u Weasleyových doma a Ginny se pohádala s Ronem. Nebyla to obyčejná hádka, ale o tom příště. Jejich rodiče nebyli doma a Ginny si šla sednout do svého pokoje a brečela. Trhalo mi to srdce. Nemohla jsem ji nijak uklidnit, potřebovala jedině rozesmát. Tak jsem ji chytila za ruku, seběhly jsme schody a šly se trochu přiobléknout. Vyšly jsme ven do deště (byla bouřka ale chápeme se) a začala jsem tančit v dešti. Po chvíli jsem přinutila i Ginny. Dělaly jsme hlouposti, pobíhaly jsme před domem a tančili. Fred s Georgem se na nás pobaveně dívali z okna a dokonce nám pustili písničky. Nakonec jsem Ginny rozesmála. Od té doby rády chodíme v dešti a bouřce ven.
,,Jdeme?" zeptala se radostí v očích.
,,Že váháš!" přeskočila jsem lavku a běžela ke dveřím. Naprosto jsem zapomněla na všechny okolo. Vyběhly jsme do deště a jako vždy začaly tančit a dělat blbosti. Hodně jsme se smály a pár studentů kteří zrovna procházeli kolem se na nás dívali. Všimla jsem si, že u dveří stojí postava v černém. Byl to Malfoy a pobaveně nás pozoroval.
,,Lotiie nemáš náhodou mobil? Pro písničky!" zeptala se Ginny.
,,Náhodou mám! Normálně ho nechávám vypnutý na pokoji" pokrčila jsem rameny a začala hledat nějaké veselé, taneční a rychlejší písně.
Konečně jsem nějakou našla a pustila ji na plné pecky. S Ginn jsme začaly zase tančit v dešti a začali se k nám přidávat nějaké další skupinky studentů.
Po chvíli okolo nás tančilo tolik lidí, že jsem si připadala jako na školní párty, na které jsem byla minulý rok s mudly. Když končila asi 2 písnička, všimla jsem si Brumbála povídajícího si s Harrym. Náhle se oba podívali mým směrem a černovlasý chlapec běžel ke mně.
,,Děje se něco? Počkej nejsou tady mudlovské věci zakázané že ne?" zděsila jsem se.
,,Ne v klidu" uklidňoval mě Harry ,,právě naopak. Brumbál je rád že se tady všichni shromáždili. Ale už musíme jít do Velké síně. Přijíždí Kruval" vysvětlil mi situaci. Hned jsem vypnula písničky.
,,Vážení studenti. Všichni se okamžitě přesuneme do Velké síně. Vaše party může pokračovat i potom, ale uvnitř aby jste neonemocněli. Děkuji slečně Charlotte za zabavení studentů. A nyní již pojďte všichni dovnitř" řekl Brubál a všichni se začali pomalu přesouvat do Velké síně.
Dobrý přes 800 slov dnes stačí :D. Ano je to kratší, ale ne každá kapitola musí mít 2000 slov. 🙈
Kapitoly budou vycházet každý čtvrtek ❤️💗.
ČTEŠ
Charlotte Grangerová - něco jako Dramione
Fiksi PenggemarPříběh může obsahovat nadávky apod. !13+! Hermiona Grangerová má dvojče. Charlotte má dlouhé tmavé vlasy, tmavě hnědé oči a je stejně chytrá jako Hermiona. Možná i chytřejší... Prosinec je za dveřmi a Charlotte nastupuje do Bradavic. Doteď chodila...