11:26
,,Dále vám připomínám, příští týden máte prázdniny. Neznamená to ale úplná volnost. Všichni žáci zůstávají ve škole a budou hodiny tance kvůli plesu a případné doučování pro pár studentů" oznámila nám profesorka McGonagallová.
Přihlásila jsem se a profesorka se na mě podívala a naznačila ať mluvím.
,,Kdy bude ten ples?" optala jsem se.
,,Až přijede pár studentů z Kruvalu, což bude příští týden v době vašich prázdnin, tak se připojí k vašim hodinám tance. A ples tedy bude pravděpodobně příští pátek" odpověděla klidným hlasem.
,,Promiňte... Z Kruvalu?" tohle jsem už slyšela...
,,Ano. To je škola pro chlapce" vysvětlila stručně. Pak už nás jen poučovala o tom jak se chovat o prázdninách.
Po hodině
,,Jsem vážně šťastný, že už jdeme na oběd a škola pro dnešek končí" povzdechl si Harry. Je nějaký smutný.
,,No já jsem 'šťastný', protože přijede zase Kruval" Ron protočil očima při pomyšlení na chlapce.
,,Hm... Hele tamhle je Ginny!" řekla jsem a rozběhla se přes téměř prázdnou chodbu k ní. Ostatní šli už do společenské místnosti. Nevím proč jsem běžela, ale byla to chyba.
Viděla jsem tu Parkinsonovou, která držela v ruce hůlku a mířila na mě. Něco zašeptala a já jsem se najednou nemohla pořádně nadechnout. Přišlo mi to jako kdyby jsem měla v krku kus něčeho co mi brání dýchat a mluvit. Ginny se hned rozběhla ke mně.
,,Pansy!" ozval se nějaký hlas z dálky ,,Jsi normální?!"
,,Je to jen sranda. Bude v pohodě Draco. Je to jen na pár vteřin" řekla Pansy mezitím co já se snažila marně propadnout dech.
,,Tohle už nedělej" řekl varovně a vyslovil nějaké kouzlo.
Konečně jsem se mohla normálně nadechnout. Začalo se mi dělat zle a černo před očima. Něco mi začalo hučet v hlavě. Co to je?! Slyším nějaké hlasy. Musela jsem se chytit za hlavu. Měla jsem pocit že mi jinak každou chvíli vybuchne.
,,Vidíš co děláš?!" rozkřikl se.
,,Lottie? V pořádku? Slyšíš mě?" ptala se vyděšeně Ginny. Slyším ji, ale nemůžu odpovědět.
,,Uhni!" někdo přišel ke mně, zvedl mě ze země a víc si nepamatuji.
Vidim Hermionu. Sedí sama na schodech a přichází k ní nějaký urostlý kluk.
,,Půjdeš semnou na ples?" zeptal se. Hned na to přišel Ron a zeptal se jí na totéž. Hermiona dala přednost tomu neznámému. Nevidím mu do obličeje.
Velká síň... Všichni tančí a baví se. On jí táhne pryč a najednou jsem slyšela křik a zahlédla zelený záblesk.S výkřikem jsem se probudila a vymrštila do sedu.
,,Klid jsme tady s tebou" řekla Ginny a chytila mě za ruku.
,,Tohle je ošetřovna? Proč jsem tady?" co se to děje? Vždyť jsem tady teprve druhý den...
,,Um... Asi jsi omdlela. Ale už je všechno v pořádku" usmála se na mě co nejmileji v této situaci dokázala. Někdo se tomu krátce zasmál.
,,Um.. Malfoyi?" podívala jsem se na stěnu proti mě. Nejsem si jistá jestli to je vážně on jelikož můj zrak nebyl v tuto chvíli ještě v nejlepším stavu.
ČTEŠ
Charlotte Grangerová - něco jako Dramione
FanfictionPříběh může obsahovat nadávky apod. !13+! Hermiona Grangerová má dvojče. Charlotte má dlouhé tmavé vlasy, tmavě hnědé oči a je stejně chytrá jako Hermiona. Možná i chytřejší... Prosinec je za dveřmi a Charlotte nastupuje do Bradavic. Doteď chodila...