┏━━━✦❘༻༺❘✦━━━┓
𝖕𝖆𝖗𝖙 𝖔𝖓𝖊 ; 𝖈𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 𝖊𝖎𝖌𝖍𝖙
┗━━━✦❘༻༺❘✦━━━┛DEAR DEATH,
𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘴𝘦𝘦 𝘺𝘰𝘶, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸. 𝘠𝘰𝘶 𝘭𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘳𝘬𝘯𝘦𝘴𝘴, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘢𝘵𝘪𝘤 𝘨𝘢𝘻𝘦 𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘤𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳𝘸𝘢𝘳𝘥, 𝘣𝘭𝘢𝘯𝘬𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘶𝘯𝘸𝘢𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨. 𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢𝘯 𝘢𝘳𝘳𝘰𝘨𝘢𝘯𝘵 𝘱𝘰𝘸𝘦𝘳 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘶𝘭𝘵𝘪𝘮𝘢𝘵𝘦 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘭𝘪𝘦𝘴 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴. 𝘐 𝘳𝘦𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘢 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰 𝘪𝘯𝘵𝘪𝘮𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺. 𝘈 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯, 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘪𝘯𝘯𝘰𝘤𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘩𝘰𝘱𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮𝘴, 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘰𝘰 𝘣𝘭𝘪𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘤𝘰𝘨𝘯𝘪𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶. 𝘉𝘶𝘵, 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳𝘵𝘩𝘦𝘭𝘦𝘴𝘴, 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶.
𝘐 𝘢𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘢𝘧𝘳𝘢𝘪𝘥 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶. 𝘐'𝘷𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘤𝘦. 𝘛𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘦. 𝘊𝘢𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘷𝘦? 𝘐 𝘴𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴𝘭𝘺 𝘥𝘰𝘶𝘣𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯; 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦, 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥, 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘰𝘧 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘚𝘪𝘳𝘪𝘶𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺. 𝘋𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘸𝘢𝘺, 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘰𝘵𝘵𝘦𝘯, 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘥𝘢𝘳𝘬 𝘴𝘦𝘤𝘳𝘦𝘵? 𝘋𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵 𝘶𝘴 𝘵𝘰 𝘴𝘸𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘯𝘦𝘸 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶? 𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨.
𝘏𝘦 𝘦𝘹𝘪𝘴𝘵𝘦𝘥. 𝘏𝘦 𝘭𝘪𝘷𝘦𝘥.
𝘈 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘦𝘷𝘰𝘭𝘷𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘢𝘪𝘯, 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦'𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘦𝘮𝘰𝘳𝘺. 𝘏𝘦'𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘧𝘢𝘥𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘰𝘣𝘭𝘪𝘷𝘪𝘰𝘯. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘧𝘶𝘭𝘧𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥, 𝘩𝘦 𝘦𝘹𝘪𝘴𝘵𝘦𝘥. 𝘋𝘦𝘢𝘵𝘩, 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘧𝘦𝘢𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘺 𝘮𝘰𝘳𝘦, 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘐 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘥𝘪𝘥; 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘺𝘦𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘳𝘰𝘭 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘮𝘦. 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘢𝘷𝘰𝘪𝘥 𝘮𝘺 𝘦𝘯𝘥. 𝘔𝘺 𝘦𝘯𝘥 𝘪𝘴 𝘪𝘯𝘦𝘷𝘪𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵. 𝘐 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘯𝘦 𝘥𝘢𝘺, 𝘢𝘯𝘥 𝘐'𝘭𝘭 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘢 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘣𝘦𝘺𝘰𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘯𝘦.
YOU ARE READING
𝖔𝖗𝖕𝖍𝖎𝖈 ; 𝗁. 𝗉𝗈𝗍𝗍𝖾𝗋¹
Fanficshe swore vengeance on all men with dark hearts. ╰── © 𝐚𝐮𝐫𝐞𝐚𝐜𝐬