❤️❤️7 Svatba...❤️❤️

443 8 0
                                    

Laura
"Dneska je svatba" tato věta se mi opakovala dokola a dokola.
Ne radosti ale ze sklamání.
Jsem zklamaná že to moje matka a otec dovolili.
Očiviďně jsou pro ně peníze cennější než blaho jejich mladší dcery.

Ross
"Dneska se musíš ženit. Dneska se ti zkazí život."
Tato věta mi zněla v hlavě.
Sice jsme s Lau kamarádi ale i tak nechci svatbu.
Za tu krátkou chvíli jsme se zkamarádili což už to je neuvěřitelný. Ale pochybuji že z nás bude šťastný manželský pár.

Když jsem šel chodbou pak v jedné místnosti byl Leo a Petty.
Povídali si tak jsem poslouchal.
Sice se to nedělá ale co?

L:"Vidíš..? Mohla si být ty paní Moon. Měla by jsi dokonalý barák a byla by jsi jednou po smrti Willa a Sandy nechutně bohatá. Když teďka budeš mít tak 1 procento toho co budou mít oni. Jsou to nejznámější mafiáni. Sama jsi chudá a vezmeš si ještě většího chudáka. A to nemluvím že polovinu našeho majetku musí dostat ona. "

Což se mi nelíbilo ale líbilo se mi co řekla Petty.

P:"Já ti řekla že miluji Harryho. A penízei jsou fuk. Už jsi mi před tím říkal že bych si měla vzít Rossem. A já nechtěla. Tak jsi do toho dokopal alespoň Lauru která ho doteďka nechce. Jí jsou peníze fuk mě jsou peníze fuk. Miluji Harryho a mám s ním skoro Martina. A nehodlám Lauře závidět peníze. Jediný co chci je to aby se měli rádi a vyšlo jim to. Teďka jsou alespoň kamarádi čemu by jsem ani před měsícem nevěřili tak toho nech. Nechci Rossem chci Harryho a peníze mi jsou fuk a navíc si je Laura zaslouží víc když si musí vzít někoho koho nemiluje. Možná ho jednou milovat bude ale teďka ho nemiluje. Ani ji to nezávidím."
L:" Takže láska má přednost před penězi.?"
P:"Ano.!"
L:"Neječ nechceme aby nás slyšeli."
P:"Mě je to fuk a navíc náš rozhovor je u konce."

Já jsem se schoval aby mě nenašli neboť nemám chuť se teďka hádat s Leonardem.

Šel jsem do místnosti kde jsme připravil.

Laura
Když už jsem byla v šatech tak přišla Petty. Vypadala rozčíleně.

L:"Jsi v pohodě?"
P:"Ne štve mě otec."
L:"Co udělal?"
P:"To raději nechceš vědět."
L:"Jo to máš pravdu."

Pak jsem si natočila vlasy tak aby nevypadalo tolik děsivě.

No a po tom všem do místnosti vlezla Sandy a moje matka.

M:"Úžasný."
S:"Rosso i se budeš moc moc líbit."
O:"Vezmu tě k oltáři."
L:"Ne.!!!"
O:"Buď sticha. Jdeme."
L:"Ne. Za družičku mi Petty a Jenn za svědka mi jde Fell a k oltáři mě doprovodí dokoli ale ne ty!!!"

 Za družičku mi Petty a Jenn za svědka mi jde Fell a k oltáři mě doprovodí dokoli ale ne ty!!!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Petty v šatech co má na sobě)

O:"Ne jdu já."
L:"Ne to nejdeš. Stačí že se vdávám nechci aby jsi šel se mnou k oltáři."
P:"Poprosím Harryho. Jste kamarádi tak mu to vadit nebude."
H:"Ne to nevadí."
O:"Ne jdu já."
W:"Co se tu děje."
O:"Lara nechce abych ji doprovodil k oltáři."
W:"Tak ať jde Harry."
O:"To nevím."
W:"To je fuk."
O:"Ale není."
W:"Jo a po svatbě bych si s tebou chtěl promluvit Leonarde."
O:"Proč.?"
W:"Nic proti Petty ale já bych nedovolil aby Petty byla s Rossem. Je super ale za prvé čeká dítě za druhé je o pár dní starší než Ross což není dobré cose tíče mafie. A navíc Lau je nejka Jenn a máme ji radči. Nic proti tobě Pett. Ale zachoval jses dobře."
P:" To je v pohodě a děkuji. "
O:" A jak jsem to měl vědět? C
W:"Pravidla a navíc celou dobu víš že u nás to vždy byla Laurinka."
O:"Jo tak jdeme."

Tak jsem se vydala k oltáři ke kterému mě odvedl Harry.

Na konci stál Ross a smál se ale bylo poznat že je to jen nucený úsměv

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na konci stál Ross a smál se ale bylo poznat že je to jen nucený úsměv. A není pravý.
Bylo mi ho líto ale ne tolik jako mě.

Když jsem tam došla tak mi jen zašeptal "promiň taky nechci ale nejde to".

No a kněz začal vyprávět ty svoje 'hovadiny'.

Kněz:"Pane Rossi Moone berete si zde přítomnou Lauru Star. Budete ji milovat do konce svých dnů a budete při ní stát ve zlém i v dobrém.?"
R:"Noooooo..... Ano."
Kněz:"Slečno Lauro Star berete si zde přítomného Rosse Moona. Budete ho milovat do konce svých dnů a budete při něm stát ve zlém i v dobrém?"
L"Nnnnnnnn......Ano."
Kněz:" Tak vás prohlašuji manželé Moonovi. Pane Moone můžete políbit nevěstu. "

Ross se ke mě přiblížil a lehce mě políbil a rychle se odtáhl.

Pak jsme spolu procházeli až ke stolu kde budeme jíst.

Když jsme se najedli tak jsme šli rozkrojit dort. U toho jsme se hodně ale hodně zasmáli.

W:" Sluší vám to. "
R:" Děkuji ale i tak nejsme milující se pár. Je to spíše obchodní a nucené."
W:"Ale i tak."

Když jsme šli naparket tak mi řekl:
R:"Moc ti to sluší. A ty šaty jsou dokonalé. Jsi překrásná."
L:"Děkuji. Nechápu před měsícem bych si myslela že si děláš srandu."

O:"Chci se ti Wille omluvit."
W:"Jo to by bylo vhodný když jsi moji rodinu chtěl využít jako dojnou krávu pro tvoji oblíbenější dceru když už od 10 let jsme říkal že chci aby si vzal Laurinku."
L:"Počkat 10 let  víte že se já a Ross máme vzít.?"
M:"Jo."
O:"Ne."
W:"Ano."
S:"No jo."
R:"Jako vážně.? To jste mi nemohli říct co já vím o 10 let dopředu."
W:"Chápu ale prosím tě nezlob se."
L:"Jak jsi mi to mohla matko tak dlouho utajit. Myslela jsem si že se máme rádi."
M:"Ano to máme ale tvůj otec mi to zakázal. A ani jsem netušila že do toho nutil Petty aby byla bohatší než ty."
L:"Toto ti nikdy neodpustím tati."
O:"Víš co mě je to jedno."

Otec vytáhl pistoly a střelil mě.
Pak jsem vydala jen tmu a nic víc.

Ross
Po tom co střelil Lau jsem vytáhl pistoly a střelil jsem ho přímo do hlavy.
Jeho tělo spadlo na zem. A protože jsme věděl že to už nepřežije tak jsem běžel k Lau.

Naštěstí ji střelil do břicha takže je dost velká možnost že to přežije.

Jenn a Petty a Fell a její matka nehorázně brečeli.

Já vzal telefon a zavolal našeho dokotora který je v našem domě.

Sice ji nemiluji ale chci aby to přežila.

Je tu další kapitola je to snad zajímavější než před tím?

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


What?[DOKONČENO] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat