Laura
Když jsem se probudila tak všichni spali. Tak jsem zašla do kuchyně kde ještě nebyla Fióna takže není ještě ani 6 hodin ráno.
Měla jsem hlad takže jsem si udělala jídlo.
Které jsem si položila na stůl v jídelně a šla na záchod.
Ale když jsem se vrátila tak tam už jídlo nebylo. To znamená že se tady doma někdo probudil neboť do baráku se nikdo nedostane ani moucha takže se nemusím bát že tu někdo je.Vešla jsem do naší ložnice neboť mě hnedka napadlo to že mi jídlo vzal Ross.
A taky to tak bylo. Jen se tím necpal. Bylo to položené na posteli vedle něj a dělal že spí.
Já jsem talíř vzala a dala ho na noční stolek který jsme koupili když jsme kupovali ozdoby na vánoce.
Naklonila jsem se k němu a dala mu pusu na rty.On si mě pak vzal za boky a položil pod sebe.
L:"Myslela jsem že děláš to že spíš."
R:"Výhra."
L:"A co je výhra.? Co jsem vyhrála?"
R:"Toto."Začal mě líbat. Hnedka jsem sním spolupracovala neboť to byla nádhera.
Bylo to příjemné a dokonalé. Nedá se to pospat. O proti puse kterou jsem dostala od Gila je tato překrásná a sladká a úžasná ale taky hrubá ale ne nepříjemná a majetnická.
Pak se přesunul na můj krk.
To bylo tak moc příjemné že jsem vzdechla ale ne tak nahlas neboť tu je přece jen Jenn a Nik.L:"Počkej."
R:"Proč?"
L:"Za a jsem se chtěla najíst a za b tu je tvoje sestra a tvůj švagr."
R:"Za a to mě zajímá ale to béčko mi je jedno. I kdyby tu byli rodiče tak ní to je jedno."
L:"Hele já se jdu najíst."Chtěla jsem vstát ale Ross mě schodil zpět do postele.
R:"Taky se napapej princezno."
L:"Tak jo ale nic z toho dneska nebude. Letíme do New Yorku a za 3 hodiny přijde další várka sem. Ale i tak tu stačí oni dva aby nic nebylo."
R:"Jasně tak si pustíme film."
L:"Za dnešek to je tvůj jediný dobrý nápad."
R:"Ale to není pravda to že bych tě ohnul byl skvělý nápad."
L:"To není pravda."
R:"Ale je. Byl o hodně lepší než film"
L:"To si myslíš ty ne já."Pak toho nechal a my jsme se teda dívali na film.
Ale kolem 7 přišla k nám Jenn protože se probudila.J:"Můžu tady být s váma?"
L:"Jo." R:"Ne." řekli jsme na stejno.
J:"Takže ano nebo ne."
L:"Ano. Jeho neposlouchej. Naštvaný je na mě."
J:"Co se stalo?"
R:"Nic co bys musela vědět."
J:"Ty jsi Teda příjemnej."
L:"Než ale přišla vypadals že jsi pohodě."
R:"Naděje umírá poslední. A teďka právě umřela."
L:"Počkáš tady. Prosím Jenn."
J:"Jo jo počkám."Já jsem vzala Rosse do posilovny kterou tu máme neboť tu jsou madrace.
R:"Co je?"
L:"Počkej."Vzala jsem madraci a položila ji na zem.
R:"Proč to děláš?"
L:"Miluju tě. A ne že bych nechtěla s tebou spát. Spím jsem se bála že by nás slyšeli nebo ještě hůře viděli."
R:"Klíče a zámek."
L:"Zdi. Přes ty je slyšet."
R:"No a co tady?"
L:"Splnit si naše sny."
R:"Já myslel že nechceš."
L:"Ale chci jen nechtěla jsem by nás slyšeli nebo viděli."
R:"Vážně?"
L:"Vážně. A zeptej se ještě jednou a poprosím tady Meta."
R:"To bych nedovolil."Schodil mě na madraci kterou jsem sem dala aby jsme alespoň trochu byli jako lidi.
Moc ale moc mě vždy mrzí a štve že chce semnou spát a já vlastně chci taky. Ale nakonec řeknu ne aby si nemyslel že vždy udělám co chce.
R:"Proč jsi řekla ne."
L:"Dva důvody jsem ti řekla."
R:"Takže jich je víc? To tě nepřitahuju nebo ti nestačím? Vznáš někoho kdo ho má většího a širšího?"
L:"Ne neznám. A i kdyby tak tebe miluji. A přitahuješ mě a moc hrozně moc. A jak jako nestačíš vždyť jsi byl můj první a budeš i můj poslední takže tak. Miluju tě a chci bys byl ve mě vždy když chceš nebo i když nechceš ale spíše to říkám kvůli tomu aby sis nemyslel že udělám vše co řekneš. "
R:" To si taky nemyslím. Tohle je odreagování relax který je stebou nejúžasnější. "
L:"S tebou ještě víc."No a pak jsme toho povídání nechali a vyspali jsme se spolu.
Bylo nádherně. Miluji sex a miluji Rosse toho teda víc než sex. Ale sex s ním je ta nejlepší věc co s ním mohu dělat.Pak jsme šli do pokoje kde byla Jenn.
J:"Tak co? Netrvalo to nijak moc dlouho na povídání.?"
L:"Co si jako myslíš?"
J:"To že jste se spolu vyspali."
R:"Jsi blbá."
J:"Tak jak za tu bodů co jste spolu víme že by jste spolu chápali klidně 24sedum."
L:"Jsi kráva."
J:"Neříkej že sex není boží."
R:"Je."
L:"Jste debilové."
N:"Ale já ne."
L:"Ale ty taky."Nakonec jsme toho nechali. A šli se koukat na Brooklyn 99.
Ale než jsme se nadali už přišla Fell a Nik a Rossovi rodiče.
F:"Jak jste se mohli koukat na Brooklyn 99 beze mě."
L:"Normálně."
F:"To je můj nejoblíbenější seriál."
R:"To přežiješ."Tady jsme se ještě naobědvali a Fióna jela domů a my jsme jeli autem k letadlu.
Kde jsme si pustili zase Brooklyn 99.
R:"Ty jsi říkala že nemám dobré nápady. Tak jsem přemýšlel a vymyslel to že až se vrátíme z New Yorku tak bys šla na gynekologie a nechala si předepsat antikoncepci."
J:"Počkat slyšela jsem dobře.? Antikoncepci.?"
S:"Ale to není zrovna nejzdravější. A navíc čím dříve dítě tím lépe."
J:"Já jsem těhotná Fell je těhotná a tady Petty už dítě má. Tak proč ne i vy dva.?"
L:"Hele já dítě nechci nebo alespoň teďka. A nevěřím že je nezdravá ale tím nechci říct je tam na 100 % půjdu. Ještě si to rozmyslím."
R:"Tak v pohodě."Nakonec toho nechali za což jsem byla hodně ráda.
Když jsme přistáli jeli jsme autem k našemu baráku.
Já a Ross jsme šli do naší ložnice a, oni si vzali pokoje pro hosty.
Přece jenom tenhle barák je asi o polovinu nemusí než nás Majami.
Taky bohužel není hospodyně takže jsem se s Rossem vydali do kuchyně a ukuchtili něco k večeři.
S+W:"Je to výborný. Jste úžasný pár. Který úžasně vaří."
L:"Díky."
J:"A ty nepoděkuješ?"
R:"A a ty jsi řekla že je to dobrý.?"
F:"To říkáme skoro každý den."
L:"To je ještě horší než bys řekla že ti to nechutná."Dobrej.
Toto je part 1 této kapitoly takže asi bude více kapitol.
Neboť jsem netušila že bude takhle dlouhá.Tak pěkný den ❤️
ČTEŠ
What?[DOKONČENO] ✔️
Romance-Její otec se kamarádí s jeho otcem. -Ale nikdy nic jen tak není. -Když se chcete spojit tak jedině svatbou. -Ale co když ona ani on se nechtějí vzít? -Vemnou se? -A pokuď ano tak budou spolu vycházet nebo ne? Nebo i něco víc? .... (si přečti)