❤️❤️17 Dny a pohřeb Elizabeth...❤️❤️

282 6 0
                                    

Ross
Dneska večer kdy odešli jsem šel do 'naší' ložnice. Vykoupal jsem se ale když jsem si chtěl lehont do postele tak v ní ležela už Lau.
Protože spala tak jsem ji nechtěl budit vždyť dneska přišla o matku.

Lehl jsem si vedle ní.

Ráno

Když jsem se probudil Lau ještě spal. Tak jsem ji udělal jídlo a šel nahoru ji ho donést.

R:"Lau stavej."
L:"Nech. Já chci umřít."
R:"Ne to ne. Jen je ti na nic ale potěhle waflí ti bude trochu lépe. I po latté s perníčkovou příchutí."
L:"Díky. Dám si ale určitě mi lépe nebude. Chtěla být babička. Měla jsem jít s ním. Když tak by bylo po mě ale ne po ní. Vždyť mi zbývá jen Jenn a Fell."
R:"Máš mě a slibuji ti že budu dělat jen to aby ti bylo lépe."
L:"Dáš mi pusu. Ne jako že chci něco."

Tak jsem ji začal líbat ona hnedka začla spolupracovat.

L:"Ne že bych se do tebe zamilovala ale potřebovala jsem něco po čem se trochu uklidním."

Ona a do mě zamilovaná to by bylo super neboť ji mám moc rád možná i miluji.

R:"Jo v pohodě chápu. Co bys chtěla dělat.?"
L:"Koukat na smutné filmy."
R:"Nechceš spíš nijaké komedie po kterých se budeš smát?"
L:"Ne chci něco jako Titanic nebo Osmáci nepláčou. Prostě smutné filmy."
R:"Jasně mám být s tebou?"
L:"Musíš. Včera jsem pekla bábovku a perník. Tak si dáme hodně sladkého a hodně kafe."
R:"Jasně Lau."

No a tak jsem dnešek strávili koukáním na televizi.

A vlastně celé dva dny před pohřben jsme strávili tak že jsme se koukali na televizi.

Laura
Dneska má máma pohřeb.
Je to hrůza. Vždyť byla tak mladá.
Když umřel táta tak to převzal Ross a za 2 roky to má převzít i místo svého otce.

Tenhle rok mi umřel táta máma. A to nejsme ani v polovině roku.

Je květen a už mi umřela víc než polovina rodiny.

Jestli ještě o někoho tento rok přijdu tak to nepřežiju.

Když bylo 10 hodin ráno tak jsem se nasnídala a šla se vykoupat a převlíknout do toho co budu mít na pohřbu.

Kolem 1 hodiny odpoledne přijela Fell s jejím přítelem.

C:"Mohu se jít převlíknput?" L:"Jo jasně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

C:"Mohu se jít převlíknput?"
L:"Jo jasně. Chodbou a hnedka první dveře je záchod a koupelna pro hosty kteří tu nespí."
C:"Jasně a upřímnou soustrast."
R:"Ví co děláme Fell?"
C:"Jsem taky mafián takže ano vím."

Pak jsem šla do kuchyně a přinesla mu kus bábovky a latté. Ale i Fell.

Asi po 10 minutách přišla Jenn i s tím jejím.

What?[DOKONČENO] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat