''Brooklyn Vampiri'' olarak bilinen seri katil Albert Fish, küçük yaşta babasını kayıp etmesi sonucunda bakım evine verilmiştir. Albert bakım evinde bir süre kaldıktan sonra sehırlerde kısa yolculuklar yapıp iş bulması gerektiğini düşünerek bakımevinden ayrılır. Bu da ona cinayet işlemek için bolca zaman verir.
İlk başlarda ele geçirmesi kolay olan minik çocukları gözüne kestirir. Onlara işkenceler uygulayarak acı verici şekilde öldürür. Günler geçtikçe cinayet sayısı artar ve yamayamlık yapmayada başlar.Aralarda kendinede zarar verir kasıklarına, bacaklarına toplu iğneler batırır.Bu da onun mir mazoşist olduğunu ortaya koyar. Ve bu toplu iğnelerin yarısını vicudundan cıkaramamıştır.
1920 yılına kadar 15 cinayet işlediği düşünülmektedir. Kedini de çivili sopayla dovüp (vb.) günahlarını cezalandırdığına inanır.
1928 de Budd ailesi ile yakınlaşan Fish küçük kızları Grace Budd'ı yeğeninin doğum günü partisine götürmek yalanı ile boş bir eve götürüp parçalara ayırmıs ve uzvlarını bir otel odasından hiç çıkmayarak yemiştir.
Fish , Budd ailesine kızlarını parçalayıp yediğini anlatan mektuplar yolladığında Polis William King'in eline düşmüştür.Elektrikli sandalyede idam cezasına çarptırıldığı zaman "Elektrikli sandalye hiç tatmadığım bir acı. Denemekten mutluluk duyarım" demişti. Fakat vicuduna saplayıp çıkaramadığı inelerden dolayı elektrikli sandalye kısa devre yaptı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Olaylar
Mystery / ThrillerEn gizemli,esrarengiz ve asla çözülemeyen olaylar...