~İlluminati Oyun Kartları~

1.5K 33 3
                                    

(Multimedyada oyun görülmektedir)

ABD de Steve Jackson Games şirkerti 1983 yılında katlarla oynanan Tabu, Monopoly gibi bir kutu oyunu çıkarttı. Bu oyun çeşitli kartlarla oynanıyor '' rol yapma'' temasına dayanıyor. Oyunun adı, " İlluminati New World Older"(İlluminati Yeni Dünya Düzeni)''

1983 yılındaki oyunun kutusunda şöyle yazıyor," Belki bu oyunun arkasındada İlluminati vardır. Her şeyin arkasında olabilecegi gibi..."

Bu oyunun bir kaç kartina bakalım.

****
İkiz kuleler!

94 yılındaki bir kartta 2001 yılındaki bir olay var. Amerika ikiz kulelere saldırır seneryosu.Ve böylece müslümanlara saldırı ortamının meşrulaştırılması...

****
NASA!

Amerikanların aya ayak basma tezgahı. Büyük Yalan! Bilim adamları ''Kamera bantlarını verin inceleyelim dedikleri zaman '' Bantları kaybettik bulamıyoruz'' dediler...

****
Volkan felaketleri!

Suni volkan patlamaları ile insanları oyalama ve insan soyunu azlaltma

Bkz: İzlanda-İtalya-Şili

****
Adalet!?!

Avukatların öldürülmesi ve yargı yönetimin kontrol altında olması...

****
Piyasa manipülasyonları!

İstenilen ülkenin piyasasına etki etme...

****
Özelleştirme!

Halka ucuz ve bol gıda ve tüketim maddesi kuruluşların özelleştirilmesi...

****
Medya!

Doğruyu söyleyenlerin medyadan soyutlanması...

****
Bilim kurgu fanatikleri!

Hayali seneryolarla insanları oyalamak...

****

"Barış için öldür"!

İnsanların kulağına özgürlük şarkıları fısıldanacak. Sağ-sol, devrim ve daha tonlarcası..İnsanlar saflarda yer alacak, guruplaşacak, adını bile doğru dürüst koymadıkları birşeyler için savaşma zorunluluğu hissedecekler. Ve bunun adınada böl, parçala, yönet diyoruz...

****
Eğlence alanları!

İnsanların içi boş eğlencelerle oyalanması...

****
Piyango !

İnsanların hayali.

Para peşinde koşturmak...

****
Paranoyaklar !

İnsanların giderek paronayakhale getirilmesi...

****
Video oyunlarl!

Gözleri dünyaya kapalı hipnotize olmuş beyinler...

****

Bilgisayar virüsü !

İnsanları TV den sonra en fazla etkileyen ve oyalayan icat...

****

Telekulak !

İnsanlar dinlenecek.

Bazen de dinleniyormuş havası yaratılacak, korku salınacak...

****

Feminizm !

İnsan cinsi dengelerinin değiştirilmesi...

****
Hastalık kontrol merkezi !

Yeni hastalıklar üretip 3 şeyi başarmak,

1-korku

2-nüfus kontrolü

3-ilaç firmalaraı vasıtasıyla para

Bkz: Üretilmiş hastalıklardan irlanda domuz gribi. Aids kanseri. Şarbon.Kuş gribi. H1N1...

Üretilmiş hastalıklar görevde...

****
Nüfus azalması!

Atmosvere bırakılan gazlar ve insan ömrünün kısalması.Çunkü 10 koyun 100 koyundan daha iyi kontrol edilir...

****
Hava durumu !

Hava olaylarını kontrol eden uydu. Amerika o kadar uyduyu sadece iletişim amaçlı fırlatmadı...

****

Casrtro-Saddam !

Kontrol mekanizmaları.İşleri bittiğinde sistem onları yok eder...

****

İsrail!

Müslümanlara eziyet eden ve edecek olan kavim...

****

Paralı askerler!

Vatanı için deil para için savaşacak askerler oluşturmak...

****
Nato!

İçine aldığı askeriyeleri kuklalaştıran ve kullanan topluluk...

****

Deprem makinası!

İlk yapay sarsıntı 1930'lu yıllarda Nicola Telsa tarafından kazayla bulunmuştur...Yine yapay depremler tusunamiler vb. şeylerle insan nüfusunu azaltma...

Ve bunun gibi birçok şey bu kartlarda açığa vuruluyor. İlluminati oyun kartlarıyla ilgili Google' den de bilgi edinebilirsiniz.

Gizemli OlaylarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin