Zawgyi

455 63 7
                                    

ပင္လယ္ကမ္းစပ္ ၿမိဳ႕ျဖစ္တာနဲ႕အညီ ကားလမ္းမနံေဘးကျမင္နိုင္တဲ့ လွိုင္းေရေဖြးေဖြးနဲ႕ ေသာင္​ျပင္ေရးေရးဟာ စပိန္နိုင္ငံ မာဘယ္လာၿမိဳ႕ေဟာင္းကို ခရီးသြားအေျမာက္အျမား လာေရာက္ေစနိုင္တဲ့ အဓိကေသာ့ခ်က္ျဖစ္တယ္..

တိုက္ခတ္လာတဲ့ ေလေျပတိုင္းမွာ ပါလာတဲ့ဆားငန္ေရရဲ႕ ရနံ႕ဟာ ရိေပၚကိုစိတ္ၾကည္လင္ေစတာမို႔ အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္ အသြားအျပန္တိုင္းမွာ ပင္လယ္ႀကီးနဲ႕ အနီးကပ္ဆုံးက ကားလမ္းေလးကိုသာ အသုံးျပဳတယ္..

မာဘယ္လာၿမိဳ႕ေဟာင္းရဲ႕ ခပ္က်ဥ္းက်ဥ္းလမ္းကေလးေတြေပၚမွာ စားေသာက္ဆိုင္ေတြဆီက စားပြဲဝိုင္းေတြက အစီအရီေနရာယူတယ္..
ခရီးသြားအမ်ားစုဟာ ဆိုင္အတြင္းထဲမွာထက္ လမ္းမထက္က စားပြဲေလးေတြမွာ စားရတာပိုႏွစ္ၿခိဳက္ၾကတယ္..
ဒါဟာလည္း မာဘယ္လာၿမိဳ႕ေဟာင္းရဲ႕ အထင္ကရျပ႐ုပ္တစ္ခုလို႔ ဆိုနိုင္တယ္..

ေျဖးေျဖးမွန္မွန္ ေမာင္းႏွင္လာတဲ့ အဝါေရာင္စက္ဘီးေလးဟာ ဉီးတည္ရာျဖစ္တဲ့ ေကာ္ဖီဆိုင္ေလးဆီ တေ႐ြ႕ေ႐ြ႕ခ်ည္းကပ္တယ္..

ရိေပၚဟာ စပိန္နိုင္ငံကို Scholarship နဲ႕ေရာက္လာတဲ့ Transfer ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ျဖစ္တာမို႔
ပညာေရးအတြက္ အေထာက္အပံ့ရၿပီးသား..
ဒါေၾကာင့္ စားဝတ္ေနေရးအတြက္ ေငြစုမိေအာင္ ဒီေကာ္ဖီဆိုင္ေလးမွာ အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္လုပ္တယ္..

ဒီေရာက္မွ ေပါင္းမိတဲ့သူငယ္ခ်င္း မားကို႔စ္ရဲ႕ဆိုင္မွာ ရတဲ့အခ်ိန္ေလး ဆိုင္ထိုင္ေပး႐ုံသာျဖစ္တာမို႔ မပင္ပန္းလွ..

လူမ်ိဳးျခားျဖစ္တဲ့ ရိေပၚအတြက္ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရးနဲ႕ ဘာသာစကားအေလ့အက်င့္ ျဖစ္ဖို႔ ဒီဆိုင္ေလးက ကူညီတယ္..

မာဘယ္လာၿမိဳ႕ေဟာင္းရဲ႕ဆိုင္ခန္းကေလးေတြဟာ တိုက္တန္းလ်ားလို အတြဲလိုက္တည္ရွိၿပီး ထူးျခားတဲ့အခ်က္ကေတာ့ လမ္းအလိုက္ ဆိုင္ခန္းေလးေတြကို အေရာင္တစ္ညီထဲ ေဆးျခယ္ထားျခင္းျဖစ္တယ္..

အမွန္ဆို ရိေပၚတို႔ေကာ္ဖီဆိုင္ေလးတည္ရွိတဲ့ လမ္းမွာ ဆိုင္ခန္းေလးေတြအားလုံး အျဖဴေရာင္သာ..
ဒါေပမယ့္ ဆိုင္မဖြင့္ခင္ အျပင္အဆင္နဲ႕ပတ္သက္လို႔ မားကို႔စ္က ရိေပၚကို တိုင္ပင္တယ္..
အမ်ားနဲ႕မတူပဲ သူ႕ဆိုင္ကို အဝါေရာင္ေလး ေဆးျခယ္ခ်င္တဲ့အေၾကာင္း ေျပာလာေတာ့ ရိေပၚမွာ အံ့ဩရတယ္..

Te Amarilleo(Oneshot)Where stories live. Discover now