Avui es dijous 🥰🥰🥰, torno a veure a l'Àlex, espero que hagi solucionat els seus problemes 😅.
Avui m'he vestit amb uns pantalons amples de la secció de "nois" negres, i una sudadera blanca amb les mànigues negres també, he agafat l'skate i he anat cap allà. Quan he arribat al parc no he vist a l'Àlex ni a la seva mare com al dimarts... He pensat que potser havia arribat massa aviat, i que m'havia d'esperar una estona fins que vinguessin😅, ha passat mitja hora i encara no havia vingut ningú, em començo a preguntar si vindran o no... Potser la nena esta malalta i la seva mare s'ha oblidat de dir-me que avui no fes la classe🤨... Agafo al meu mòbil, poso la contrasenya i vaig a WhatsApp, just quan anava a clicar el boto de trucar apareix l'Àlex corrent a tota bala cap a mi.A: - Sento arriba tard -diu intentant recuperar la respiració-.
O: - Tranquila, no passa res😅, però al pròxim cop intenta arribar d'hora.
A: - D'acord.
O: - Molt bé, doncs, començem la classe 🥰🥰🥰, ves-te posant les proteccións.
Mentre s'ha les posava em vaig fixar en una cosa que no havia vist abans, l'Àlex... Tenia una taca estranya a la cara 😞.
O: - Que t'ha passat??? - li dic acariciant-li la galta-.
A: - Res,res... No m'ha passat res😅, es que l'altre dia em vaig caure...
O: - Segur???
A: - si, tranquila.
Després d'aquella petita conversa vam fer la classe com l'altre dia, i quan vam acabar cadascuna s'han va anar a casa seva, em va semblar molt estrany que la seva mare no la portés ni la vingués a recollir...
No vaig parar de pensar en això... Estava clar que no s'havia fet aquella ferida caient-se, algú li havia fet... Aquest pensament matormentava... 😣😣😣.
Vaig decidir trucar la mare de l'Àlex per preguntar-li que li havia passat a la seva filla... Vaig trucar 3 cops en diferents hores del dia... Però ningú agafava el telèfon.
Al final ho vaig deixar córrer, vaig pensar que segurament eren imaginacions meves, i s'hi havia passat alguna cosa...jo tenia l'esperança de solucionar-ho el pròxim dimarts😅.Al dia següent pel matí abans d'anar a l'insti el telèfon va sonar, el vaig agafar, era la mare de l'Àlex ( per fi😒).
Mare de l'Àlex: - La setmana que ve l'Àlex no farà classe.
O:Com???
Tot seguit el telèfon es va tallar.
YOU ARE READING
Tu, jo i l'skate
Short StoryAquesta història va d'una noia que li apassiona fer skate, i justament per aquesta raó conèixera algú que li canviara la vida 🛹❤🏳🌈